
Jestem po paru dniach kursu, gdzie uczyłem się od podstaw na bowach, przyszedł czas by poćwiczyć samemu… Używam obecnie c szejpa Cabrinha CO2 14m2 (dobra wiem wiem jest troche gorszy dla początkujących, ale darowanemu koniowi…….

andrzejwodejszo pisze:nie ponieważ wydłuzenie linki depowera w c-shape bedzie rownało sie z odłączeniem linek sterujących - mocy nie zmniejszysz ( brak bloczków i uprzęży ) dodatkowo zmniejszysz sterowność latawca.
Nawet kiedy w c-shape całkowicie odłączyłbyś linki tylne ( sterówki ) to i tak konstrukcja typu C bedzie ciagnąc mooocno- zaciagnięciem tylnych linek zmieniasz nieznacznie kąt natarcia latawca = masz nieduży wpływ na zmiane mocy.
Nowsze C-chape-y mają zakresy prawie zblizone do starych bowów :0 , jednak siłą rzeczy, konstrukcja nie pozwoli na uzyskanie tak dużej możliwości odpuszczenia mocy.
Jesli zle myślę - przepraszam - opieram się wyłącznie na własnych doswiadczeniach z Gaastrą GXR 12 m z 2003 rokuna której to miałem okazje zaczynać.
andrzejwodejszo pisze:nie ponieważ wydłuzenie linki depowera w c-shape bedzie rownało sie z odłączeniem linek sterujących - mocy nie zmniejszysz ( brak bloczków i uprzęży ) dodatkowo zmniejszysz sterowność latawca.
goodfella pisze:oki, dzięki za porady.......odpuszczę sobie przeróbkiTak naprawdę to jeszcze nie miałem problemów z nadmiarem mocy... bawię się raczej przy słabych wiatrach do 15 k i waże 90kg, ale jak już się nasłuchałem tego pitolenia ze c szejp mnie zabije
:D to obudził się we mnie Mr improvement.
ps. jeśli ten rysunek wykonał kolega na potrzeby wizualizacji mojego problemu to maximum respect
andrzejwodejszo pisze:...- nie będziesz mógł uwierzyć, że tak duży ... potrafi tak słabo ciągnąc ...
Wróć do „Zrób to Sam & Naprawa Sprzętu”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości