eska pisze:Dla chętnych do dalszego rozkminiania kto i co:
ABONENT: firma: Uslugi gastronomiczne catering La vida
To już brzmi lepiej



P.S. Jakie źródło?
unhooked pisze:eska pisze:Dla chętnych do dalszego rozkminiania kto i co:
ABONENT: firma: Uslugi gastronomiczne catering La vida
To już brzmi lepiej![]()
![]()
P.S. Jakie źródło?
zaq pisze:- niski próg wejścia, w końcu co roku pojawiają się kolejne szkółki, jak i znikają.
Ziomek. pisze:zaq pisze:- niski próg wejścia, w końcu co roku pojawiają się kolejne szkółki, jak i znikają.
szkoda tylko, że "próg wyjścia" jest tak wysoki ..
okazuje się nagle, że nie da rady się szybko "nachapać"
a potem kredyty zostają
znam kilka takich historii już z "helskiej puszczy"
pzdr
zaq pisze:kiedyś taki przypadek/podobny w rozwaleniu cen, był w branzy gier - gdy CDP z "marketingiem na pełnej kurwie"
zaproponował gry zamiast po 150 pln, w swojej serii po 19.90 pln. na dłuższa metę - obniżyło to ceny na rynku, ale też obniżyło
rentowność wszystkich firm, cześć wypadła i już nie istnieje. produkty też bardzo mocno poleciały w dół z jakością.
sorry za off top.
Sejsmograf pisze:
2. organizator ma świadomość, stopnia opłacalności prowadzonego przez siebie IKO1, ale będzie prowadził szkolenia na wysokim poziomie, poniżej opłacalności licząc na to że cześć z 400 osób np.: 150 osób będzie kontynuowało naukę. Przy taki założeniu liczy na zarobek z dalszego szkolenia, zakwaterowani i wypożyczania sprzętu.
Jeśli potoczy się to według opcji pierwszej to jest to poraża, jeśli będzie to działanie jak punkcie 2 to w mojej ocenie jest to bardzo skuteczna metoda pozyskania klienta.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości