Początkujący- zapytanie o wybór latawca.

Buggy, Mountainboard, Powerkiting, Dirtsurfer i inne lądowe cuda.
Awatar użytkownika
pawelgnas
Kontaktowanie:

Post17 lip 2006, 22:43

Jestem początkującym. Uzbierałem już pieniądze na latawiec i chciałbym się zmieścić w 600zł. Chciałbym aby latawiec mógł latać już przy słabym wietrze i nadawał się do skoków i landkitingu. Mieszkam w Szczecinie- może to pomoże niektórym w rozeznaniu się jakie tutaj panują warunki pogodowe. Zastanawiałem się dłuższy czas na NASĄ 7 m2- najchętniej od Wojtka Zyska, ale ostatnio zauważyłem na allegro.pl kilka ciekawych aukcji.

Jaki latawiec wybrać? Nasę 7 m2 i wtedy mógłbym dokupić mniejszy latawiec, albo komorowiec 7 m2. I

następne pytanie czy ten komorowiec się opłaca do kupna do landkitingu? http://allegro.pl/item116182962_latawie ... kazja.html

Czy te latawce opłaca się kupić? Czy czuć różnicę między Nasą od Wojtka Zyska, a tymi?
http://allegro.pl/item115113869_latawie ... ningu.html
http://allegro.pl/item114897746_latawie ... d_6m2.html

Czekam na propozycje. Może Wy macie jakieś tanie latawce? Albo znaleźliście w necie?
Ostatnio zmieniony 18 lip 2006, 00:11 przez pawelgnas, łącznie zmieniany 1 raz.

lehó

Post17 lip 2006, 22:57

Mam kite'y tego 'producenta'- 3m i 4,8m. - do nauki to 3 jest OK - przy mocniejszym wietrze fajny, ale 4,8 przy silniejszym wietrze może wyrwać z butów. Jeśli chodzi o 7m to zdecydowanie dałbym sobie spokój - chyba, że chcesz spędzić trochę czasu z naszym kulejącym systemem zdrowia. Poza tym 4,8 jest trochę 'mułowata' do nauki polecam 3m - jest szybka i nie do zdarcia
PZDR
Kite 4 your rights!!!

Awatar użytkownika
TomFly
Kontaktowanie:

Post17 lip 2006, 23:04

A ja mam do sprzaedania swoją Symphony Quad 6.5. Jest ot latawiec komorowy przeznaczony do landkitingu, buggy, snow. Latawiec nie jest nowy i przeszedł już swoje ale lata i to całkiem dobrze. Cena naprawdę okazyjna.
Jestem początkującym. Uzbierałem już pieniądze na latawiec i chciałbym się zmieścić w 600zł