depoower w C

Pytania odnośnie naprawy, budowy, i modyfikacji sprzętu.
Awatar użytkownika
przemekskowron
Posty: 1150
Rejestracja: 07 wrz 2006, 19:25
Deska: -SharkENERGY-
Latawiec: -SharkENERGY-
Lokalizacja: Elbląg
Postawił piwka: 3 razy
Kontaktowanie:
 
Post17 lip 2007, 08:28

jak w temacie czy w zwykłej cabrini C z rekonem 2 mozna zwiekszyć depower???? bo jest strasznie mały moze da sie wydłuzyc tasme depowera??? prosze o pomoc, dzieki. :P

Awatar użytkownika
zgred
Posty: 2614
Rejestracja: 30 paź 2005, 19:20
Deska: nbl
Latawiec: ozone, best
Lokalizacja: Pułtusk-Władek-Sopot-Gdańsk :)
Dostał piwko: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post17 lip 2007, 08:32

przypnij tego kite'a do baru od bowa i zobacz co się dzieje jak zaciągniesz bar mocniej a potem odpowiedz sobie na wyzej zadane pytanie.

Awatar użytkownika
przemekskowron
Posty: 1150
Rejestracja: 07 wrz 2006, 19:25
Deska: -SharkENERGY-
Latawiec: -SharkENERGY-
Lokalizacja: Elbląg
Postawił piwka: 3 razy
Kontaktowanie:
 
Post17 lip 2007, 08:37

tak myslałem zeby podpiac od switchbleda bar ale czy to bedzie chodzilo poprawnie???

Jurgen
Posty: 2943
Rejestracja: 19 wrz 2006, 00:39
Lokalizacja: 3miasto
Postawił piwka: 13 razy
Dostał piwko: 13 razy
Kontaktowanie:
 
Post17 lip 2007, 09:51

przemekskowron pisze:...bo jest strasznie mały...


W Nitro jest idealny :)

Awatar użytkownika
onzo
Posty: 5583
Rejestracja: 19 paź 2003, 22:34
Deska: Wainman Joke 138
Latawiec: Vegas 9,12,16
Lokalizacja: WaWa
Postawił piwka: 41 razy
Dostał piwko: 89 razy
Kontaktowanie:
 
Post17 lip 2007, 13:34

A jak myślisz :?: Zastanów się - czy myślisz, że producent złośliwie zrobiłmałą taśmę :?: A może chciał sprzeadac więcej kite'ów i dlatego robił mały zakres żeby na inne wiatry były inne latawce. Po prostu - kazdy latawiec ma swój zakres, którego nie da sięza bardzo przekroczyć w żadną ze stron. Kombinować można, ale latać to to dobrze nie będzie.

Sebi
Posty: 10
Rejestracja: 02 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:
 
Post07 wrz 2007, 15:51

A ja jednak chyba rozumiem inaczej pytanie kolegi. W każdym kicie mamy węzełki do podwiązania linek sterujących i tuningowania go zależności od siły wiatru, prawda? Rozumiem że pływanie na każdym z nich jest przez producenta przewidziane? Zwiększenie zakresu taśmy depowera powodowałoby to, że nie trzebaby lądować latawca przy zmianie siły wiatru po to, żeby przepiąć się na inny węzełek. Wygodne by to było. No i w sumie bezpieczniejsze. Mnie samemu się przytrafiło że nie doceniłem szkwałów. Wiało średnio. Zawiązałem się na środkowym i niby było ok, ale podczas wchodzenia do wody na zaciągniętej taśmie depowera na max (zawsze tak startuję), i tak podniosło mnie do góry zupełnie "niechcący". Dopiero po wylądowaniu latawca przepiłąem się na ostatni supeł i wtedy można było pływać. To ustawienie plus nadal depower na max okazało się ok jak na te warunki. A gdybym miał dłuższą taśme depowera, wystarczyłoby ją zaciągnąć jeszcze kawałek. Żeby było zabawniej, godzinę później zdechło trochę i znów się musiałem przepinać z węzełkami. :)

Awatar użytkownika
przemekskowron
Posty: 1150
Rejestracja: 07 wrz 2006, 19:25
Deska: -SharkENERGY-
Latawiec: -SharkENERGY-
Lokalizacja: Elbląg
Postawił piwka: 3 razy
Kontaktowanie:
 
Post10 wrz 2007, 22:27

hy, chyba musimu sklejic razem jakis (sebi) duzy deepower do C :idea: :idea: widze ze skapowales jako jedyny moje pytanie :D :D

Sebi
Posty: 10
Rejestracja: 02 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:
 
Post12 wrz 2007, 14:09

Może jako jedyny z grupy pływam jeszcze na C :) No i nie uważam że wszystko co producent wymyślił musi być tak jak jest, bo inaczej być nie może. Czasem naprawdę można spotkać taki kaczorki w różnego rodzaju sprzętach tzw "firmowych" że siąść i płakać. Nie mówię tu o latawcach, bo za mało jeszcze wiem na ten temat, ale kite to przecież też produkt jak inne. I jak inne z Chin :):)

PusieK
Posty: 480
Rejestracja: 10 cze 2007, 23:46
Postawił piwka: 3 razy
Dostał piwko: 7 razy
 
Post12 wrz 2007, 19:01

Wydaje mi sie iz nie za bardzo mozna zwiekszyc tasme depowera w latawcach typu c... jak zamontujemy zbyt dluga linke depowera w c to w momencie odpuszczania latawka straci moc... to tak jak bys dal ostatnie slupelki na slabym wietrze i zaciagnal tasme depower na maxa i odpuscil bar... wydaje mi sie, iz latawka straci moc i spadnie....

plywam na yarge 2006 stad moje spostrzezenia, jednak moge sie mylic :)

pozdro

Jurgen
Posty: 2943
Rejestracja: 19 wrz 2006, 00:39
Lokalizacja: 3miasto
Postawił piwka: 13 razy
Dostał piwko: 13 razy
Kontaktowanie:
 
Post12 wrz 2007, 22:21

Sebi pisze:Może jako jedyny z grupy pływam jeszcze na C :)


A ja plywam tylko na C. I chyba wole sobie od czasu do czasu zmienic supelek lub wbic sie mocniej w wode niz kombinowac :)

Sebi
Posty: 10
Rejestracja: 02 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:
 
Post13 wrz 2007, 10:04

Jurgen:
Pytanie nie brzmiało czy to ma sens, tylko czy można. Czy latawcowi się nic nie stanie i czy nam tez nie. Dyskusja jest troszkę teoretyczna. Moim zdaniem zwiększenie zakresu taśmy depowera uwolniłoby nas od konieczności przepinania węzełków co byłoby wygodne, a jednocześnie nie przekroczylibyśmy skrajnych nastaw kątów natarcia przewidzianych przez producenta (przy odpowiednim doborze długości), bo przewidział to dając możliwość przepięcia się na różne długości linek sterujących.
Ale czy skórka warta wyprawki? To nie ta dyskusja :) Mnie też chyba by się nie chciało. Chyba że budowałbym swój latawiec od początku, ale to inna bajka.


Wróć do „Zrób to Sam & Naprawa Sprzętu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość