Remik no własnie nie ma co słuchać plotek,ale ...można ustrzec się przed kłopotami,i ustrzec klientów- nie sprzedając niektórych touoperatorów,bacznie śledzić rynek co sie dzieje z płatnościami,z jakością oferty,zadowoleniem klientów z oferty danego organizatora,prowizjami itd
Triada od dawna miala kłopoty,a Sky przejmując marke przejał tez długi .
Sebastian ma rację -temat rzeka...ale daleka bym była od osądzania kto będzie nastepny...
Każdy organizator może miec w pewnym momencie kłopoty
Większość biur rezerwuje pokoje hotelowe oraz miejsca w samolotach na bazie kontraktów podpisywanych na długo przed sezonem.Więc ryzyko jest ogromne,czy sprzedadzą miejsca czy nie
Jest jeszcze kwestia uczciwości prowadzenia firmy,
Z info o Itace się nie zgodze,są numer 1 w Polsce ,prześcigając i to znacznie TUI I Rainbow
Problemem jest nie to kto bedzie nastepny,ale dziurawa ustawa o turystyce....
Dopóki się nie zmieni rózni oszuści będa to wykorzystywać.
Luk w ustawie jest bardzo duzo...indywidualnie ustalane gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe,organizacja imprez przez agentów, przez księży,nauczycieli,osoby prywatne-"szara strefa" i brak jakiejkolwiek kontroli nad tymi działaniami.
Biura sprzedające oferty powinny i mogą doradzić dobrze -co, gdzie i od jakiego organizatora kupic wyjazd,i wiele biur tak robi.
Niektórzy jednak kieruja sie wyłacznie prowizją otrzymywaną o touroperatorów.
Często słyszę od klientów,ze lepsza oferta jest na portalu takim i takim, bo niższa cena,bo okazja,promocja itd...bzdura,wszędzie ceny sa takie same,cena może być chwilowo niższa,bo zrobili np promocje na 2-3 pokoje w niższej cenie.....,i dlaczego Pan/Pani X oferuje oferte danego biura a nie innego...
Polecam artykuł,może częściowo wyjasni absurdy w turystyce:
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-oneci ... 4.facebookPozdrawiam J