Airush Varial X--Best TS recenzja/opinia

Recenzje, oceny, opisy, porady sprzętowe.
Pesmerga
Postawił piwka: 1 raz

Post01 kwie 2014, 18:30

Witam wszystkich szanownych forumowiczów.
Proszę o pomoc, potrzebuję opini,a nawet recenzji jak ktoś sie pokusi :D
Interesują mnie dwie maszynki ze stajni Airusha (varial x) i Besta (TS)
Wiem tyle ze są do siebie dość podobne jeśli chodzi o wszechstronność.
Jestem początkującym riderem nastawianym na progres, na razie freeride ,z zacięciem na wave i trochę freestyle.
Mam dylemat co łyknąć, słyszałem ze Airush to w ostatnich latach jedna z najlepszych brandów, choć Besta też za bardzo nie trzeba przedstawiać.
I tu mam prozbę do szanownych kolegów , co i jak z tymi maszynkami.
A może ktoś poleci coś bardzo zbliżonego konstrukcyjnie do Variala X i TSa.
Jak ktoś coś naskrobie będę wdzięczny, z góry dzięki.
Pozdrawiam.

dasnsad
Deska: Clash 138
Latawiec: Razor
Postawił piwka: 4 razy
Dostał piwko: 16 razy

Post01 kwie 2014, 19:12

Na początku chciałbym zacząć od tego, że nie piszę jakiejś recenzji nie poprzedzonej opływaniem obu tych latawców. Miałem je naprawdę długo w rękach (szczególnie Variala, jednak TS też często u mnie gościł) :thumbsup:
Szczerze powiedziawszy na Twoim miejscu nie brałbym tych latawców bez testów bo różnią się od siebie dość mocno :lol: pomimo że oba są Open-C, skupię się na napisaniu moich odczuć na obu, jednak nie sugeruj się opiniami innych bez trzymania latawca w rękach bo możesz się nie miło naciąć na coś co sprzedasz po pierwszym pływaniu. :naughty: Porównam ze sobą latawce w rozmiarze 12 z roczników 2013.

Varial ze stajni Airusha, JAK DLA MNIE był fajniejszym latawcem. Dawał mi dość dużą frajdę z pływania we wszystkich dziedzinach (skoki w haku, fs na wypięciu czy wave). Jest on jednak mocno specyficznym latawcem, ze względu na swoją dużą szybkość może się na początku nie podobać bo wydaje się po prostu nadreaktywny.