Pewnie nie raz doświadczyliście awarii sprzętu, czy to kite’owego czy też z jakiejkolwiek innej dyscypliny sportu
W momencie gdy zbliża się jakiś wyjazd czy zapowiada się świetna prognoza, a nie mamy na czym pływać z racji na uszkodzenie naszego sprzętu, to przestępujemy z nogi na nogę czekając na decyzję odnośnie reklamacji…
Wychodząc naprzeciw Klientom chcieliśmy przypomnieć o akcji, którą prowadzimy pod hasłem „latawiec zastępczy”
Polega ona na tym, że w przypadku uszkodzenia/awarii latawca North’a (niezależnie czy z winy Klienta, czy też z powodów „okołoreklamacyjnych”) Klient otrzyma na czas naprawy/rozpatrzenia reklamacji latawiec zastępczy o parametrach i wielkości takich samych lub zbliżonych do uszkodzonego!
Po szczegóły zapraszamy na nasz profil „fejsbukowy” https://www.facebook.com/pages/Vento-Co/120200871465185