Egzamin sklada sie z czesci teoretycznej i praktycznej.
Praktyczna obejmuje:
- bezpieczne i pewne startowanie i ladowanie latawca (ogolne prawidlowe i bezpieczne obejscie z latawcem)
- jazde polwiatrem z halsowaniem itd (no tak pisza na gpa)
- znajomosc przepisow dotyczacych pierwszenstwa przejazdu, zachowania w przypadku napotkania pieszego itp
- zatrzymanie sie w kwadracie 5mx5m i zmiana halsu
Teoretyczna:
wypelniasz test - do przygotowania instruktor powinien miec "zeszyt ćwiczeń"
Z potwierdzeniem zdania takiego egzaminu mozna w GPA poprzez przylaczenie sie (erhmm tak mi sie wydaje), zdobyc licencje i numer potrzebny na buggy. Z tego co zrozumialem jak juz placisz za czlonkostwo 30euro na rok to numer masz gratis, ale moge sie mylic.
co daje?
- bez licencji nie wolno np uprawiac kite-buggy w Niemczech (nie wiem czy w calych?? na pewno w SPO)
- Z licencja i numerem mozesz startowac w krajowych (LOL) i zagranicznych zawodach
co jest potrzebne?
- zdjecie paszportowe
- ubezpieczenie obejmujace kite-buggying
- potwierdzenie zdania egzamu
- wniosek o czlonkostwo
to mowielm ja - jarzabek, a tlumaczylem na biezaco stad:
http://www.gpa.de/GPA_HOMEPAGE/index.htm
wiec jak sa jacys wykwalifikowani lingwisci co sie lepiej na rzeczy znaja ode mnie to bardzo prosze poprawiac

, ale mysle ze z grubsza git.
pozdro