pitoo pisze:Niezła marketingowa wtopa...
coś mi się zdaje że Radsails przejedzie się na tym modelu...A szkoda bo mogłaby to być tańsza opcja do Ozona...
A mnie się zdaje, że jednak będzie.
Przecież evo 10,0m2 kosztuje (przynajmniej u mnie) 2800 zł, więc Frenzy w tym rozmiarze jest wciąż 1000 zł, czyli 35% droższy. Porównuję evo do Frenzy a nie Accessa, bo oba są latawcami z windą (przynajmniej tak są zaprojektowane).
Jeśli idzie o Accessa, to alternatywą dla niego jest raczej RADSAILS PRO II, który w rozmiarze 6,0 m2 kosztuje z barem trochę ponad połowę tego, co 6,0 Access. Oczywiście pamiętam o tym, że rozmiarówka Radsailsów PRO II kończy się na 6m2, a access zaczyna się od tego rozmiaru. Evo pokrywa dół i średnie rozmiary Frenzy.
Oczywiście mówię tutaj tylko o cenach a
nie mówię o wszelkich innych różnicach pomiędzy tymi latawcami, które przemawiają na rzecz jednego czy drugiego. Szczególnie, że na razie nikt w Polsce nie miał evo w rękach.
Co do sugestii 1500-1600, to przypominam tylko, że nawet gdybu PRO II był produkowany w rozmiarze 10m2, to zakładając wzrost ceny proporcjonalny do rozmiaru, to z barem powinien kosztować 1300/6*10, czyli 2166 zł a nie 1500 czy 1600. Mówimy tutaj o latawcu z windą a nie pociągowym, jakim jest PRO II.