co w temacie su2???????????

Recenzje, oceny, opisy, porady sprzętowe.
Gość

Post14 sie 2005, 15:52

Jestem początkująca i zastanawiam się nad kupnem deski. Zaciekawiła mnie oferta firmy su2. Co o nich myślicie? Warto? Dzięki za rady.

Awatar użytkownika
FERRER
Kontaktowanie:

Post14 sie 2005, 16:36

Anonymous pisze:Jestem początkująca i zastanawiam się nad kupnem deski. Zaciekawiła mnie oferta firmy su2. Co o nich myślicie? Warto? Dzięki za rady.

nie miałem osobiscie doczynienia SU2 ale chyba starsze nie ciesza sie popularnoscia
Ostatnio zmieniony 14 sie 2005, 18:07 przez FERRER, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kargul
Kontaktowanie:

Post14 sie 2005, 16:50

ja miałem doczynienia z su2-mi i są na prawdę ok.bardzo polecam.

Awatar użytkownika
Maria Aleksandra
Kontaktowanie:

Post14 sie 2005, 16:53

Ja osobiście pływam na su2 119 i jestem na maxa zadowolona. Super deseczka, dobre wykonanie, ciekawa grafika. Serdecznie polecam. :!: :!:

Ziomek.
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:

Post14 sie 2005, 18:05

bardzo dobra deska
zwlaszcza tegoroczna
a niepopularne - bo chyba marketing przysiadl :roll: :idea:
na szczescie TYLKO marketing :wink:

lepsze to niż dobry marketing a slaba deska :wink:

maski
Latawiec: sligshot FUEL, RPM
Kontaktowanie:

Post15 sie 2005, 11:44

sa dostepne juz nowe modele desek, niebawem beda na www.kiteboarding.pl dla niecierpliwych moge podeslac foty na maila, albo na zywca u pedra w sign-x, u mnie tez na ch6

Awatar użytkownika
Dioda... Mistrz Dioda
Kontaktowanie:

Post15 sie 2005, 13:52

o... ja bardzo chętnie... prosze o fotki, a i bym nie pogardził komentarzem... jak technicznie wygląda ta deska w stosunku do ostatniego modelu? I jak wypada w praktyce?

ZaŻenowany

Post16 sie 2005, 20:52

zapraszam do signx / sklep na Chałupach 5,5
w tej chwili stoi i czeka na ciebie model 2005, w długościach 123 i ...