Strona 1 z 2

pytanie o fuel 2010 11m i 13m

: 15 paź 2010, 22:37
autor: obis_81
zastanawiam się czy przy powiedzmy 15-16 węzłach będzie znacząca różnica w sile tych dwóch latawców?
rider 75kg deska 132x39

widziałem dwa różne zakresy wiatrowe dla tego latawca jeden się zaczynał od 16 drugi od 18 i zastanawiam się który jest prawdziwny

dzięki

Re: pytanie o fuel 2010 11m i 13m

: 18 paź 2010, 14:17
autor: Smokie
Bedzie :)
Jak sie zastanawiasz czy 11 Ci wystarczy to raczej nie.

Re: pytanie o fuel 2010 11m i 13m

: 18 paź 2010, 19:29
autor: obis_81
dzienks smokie jeszcze nie jest za późno aby oddać tą latawicę, tylko znowu będzie ten dylemat co wybrać na light wind?
mam 9m evo na mocniejsze wiaterki i jestem z niej zadowolony ale jak jest spokojniej z wiatrem to chciałem poskakać trochę wyżej na jakimś c- shape,
hmmm jeszcze pomyślę

Re: pytanie o fuel 2010 11m i 13m

: 18 paź 2010, 22:47
autor: Jurgen
obis_81 pisze:dzienks smokie jeszcze nie jest za późno aby oddać tą latawicę, tylko znowu będzie ten dylemat co wybrać na light wind?
mam 9m evo na mocniejsze wiaterki i jestem z niej zadowolony ale jak jest spokojniej z wiatrem to chciałem poskakać trochę wyżej na jakimś c- shape,
hmmm jeszcze pomyślę


C nie da ci gwarancji wyższych lotów. A już na bank nie wyższych niż na delcie :)

Re: pytanie o fuel 2010 11m i 13m

: 18 paź 2010, 23:45
autor: mkmiec
I szczegolnie nie w duzych rozmiarach. Na malych rozmiarach zawsze lepiej sie skacze i wyciagaja w gore.

Re: pytanie o fuel 2010 11m i 13m

: 19 paź 2010, 17:16
autor: Smokie
Jurgen pisze:C nie da ci gwarancji wyższych lotów. A już na bank nie wyższych niż na delcie :)


Nie jestem wcale o tym przekonany szczególnie jeśli to porównasz z C szejpami np z 2005 r. a i podejrzewam ze w mniejszych rozmiarach aktualnych roczników spokojnie można polecięć tak samo jak na delcie jak nie wyżej. Technika tylko ciut inna ;)

Re: pytanie o fuel 2010 11m i 13m

: 19 paź 2010, 21:12
autor: obis_81
wróce jeszcze raz do topiku, czy skoro 11m nie da sobie rady to czy nadrobi to dodatkowe 2m w 13-ce przy słabym wietrze?
ps. jedynym powodem dlaczego wciąż bardziej przekonuje mnie w stronę fuela to dostępność i cena

Re: pytanie o fuel 2010 11m i 13m

: 20 paź 2010, 00:15
autor: zawodowiec
No mi sie wydaje ze fuel akurat do najtanszych nie nalezy :) Dziś wlasnie przyszła do mnie paka z 11 w czwartek testy to napisze co nieco :)

Pozdro

Re: pytanie o fuel 2010 11m i 13m

: 20 paź 2010, 00:24
autor: don Komorro
obis_81 pisze:wróce jeszcze raz do topiku, czy skoro 11m nie da sobie rady to czy nadrobi to dodatkowe 2m w 13-ce przy słabym wietrze?
ps. jedynym powodem dlaczego wciąż bardziej przekonuje mnie w stronę fuela to dostępność i cena

fuelek jest zacny nie da sie ukryć :!: 2 m dają dużo w słabym wietrze ale wiadomo nie tyle co u delt... jak powiedzmy mój 11m fuel z 2007 roku przy 13 wezłach nie ciągnie WCALE a 13m fuelek 2006 Jurgena juz cos tam mógł powalczyć :wink: nie wiem jak to jest z modelami 2009 i wyżej bo mnie na te kajty nie stac :roll: ale ponoć dół sie poprawił i ja pewnie kupiłbym 11 bo to zajebisty rozmiar :!: 9 to już wariat na maxa :twisted:

Re: pytanie o fuel 2010 11m i 13m

: 20 paź 2010, 08:45
autor: obis_81
don Komorro pisze:ale ponoć dół sie poprawił i ja pewnie kupiłbym 11 bo to zajebisty rozmiar


ale chyba nie na słaby wiaterek i deskę 132 ?


będę polował na RPM'a 12m bo widzę na forum że to dobra latawica ale też cały czas zastanawiam się nad blede prime 11, jest dwóch kolesi z tymi kajtami na moim spocie w troon i nie wiem w jakim stopniu to są ich umiejętności ale loty i triki godne uwagi, jeden z tych kolesi waży 82kg i 11 prime to jest jego największy latawiec i często jak inni wychodzą z wody bo słabo wieje to on ciągle pływa,
ciekawe co nie?

Re: pytanie o fuel 2010 11m i 13m

: 20 paź 2010, 11:01
autor: Jurgen
Smokie pisze:Nie jestem wcale o tym przekonany szczególnie jeśli to porównasz z C szejpami np z 2005 r. a i podejrzewam ze w mniejszych rozmiarach aktualnych roczników spokojnie można polecięć tak samo jak na delcie jak nie wyżej. Technika tylko ciut inna ;)


Łezka mi się w oku zakręciła ;) Nie ma jak High Aspect Ratio ;)

Re: pytanie o fuel 2010 11m i 13m

: 20 paź 2010, 14:23
autor: jedi1
obis_81 pisze: cały czas zastanawiam się nad blede prime 11, jest dwóch kolesi z tymi kajtami na moim spocie w troon i nie wiem w jakim stopniu to są ich umiejętności ale loty i triki godne uwagi, jeden z tych kolesi waży 82kg i 11 prime to jest jego największy latawiec i często jak inni wychodzą z wody bo słabo wieje to on ciągle pływa,
ciekawe co nie?


Raczej nie :wink: Jak będziesz nad zatoką to wpadnij na eko i zobacz jak Ziomek daje rady na 11m Yardze.

Re: pytanie o fuel 2010 11m i 13m

: 20 paź 2010, 15:31
autor: mkmiec
On akurat bardziej woli 9m Yarge niz 11m ;)

Re: pytanie o fuel 2010 11m i 13m

: 20 paź 2010, 16:06
autor: Smokie
pomijaj fakt ze ta Yarga to opór pomyłka :D

Re: pytanie o fuel 2010 11m i 13m

: 22 paź 2010, 19:39
autor: zawodowiec
Dzis mialem pierwsze testy 11 2009 fuela. Niestety nie wialo na plywanie 12-14knts.

Bede porownywał do torcha 2009-2010

-lżejszy na barze

-szybkosc nie wiem do konca wydaje mi sie ze torch szybszy.

-stabilny hmm dosyc stabilny :)

- bar (grip podobny do rowerowego ) mi bardzo przypasował :)

-4 linki (Najwiekszy plus. Przekonaly mnie do fuela )

Jak cos poplywam to napisze wiecej :)