Petter pisze:maski pisze:Petter pisze:z tych 3 to torch, w helixa się nie łąduj bo nie jest zbytnio udany
a jakies szczegoly odnosnie helixa ???
skoro obstawiasz na torch'a to chyba generalnie nie pasuja ci bow'y
Pausją ale mało które.
tak dla przykłądu:
Rebel fajny,
Ozon fajny,
helix mi się nie podobał bo jest mułowaty, a jak się zapnie 2:1 to potworne siły na barze, kiepsko się na tym skacze,
waroo mi się bardzo podobało dopóki nie wsiadłem na 9 przy 30kts... wtedy było DO DUPY przez duże D latawiec gubił profil przy odpuszczaniu baru i wogóle, PS. był dobrze napompowany
moim zdaniem Waroo jest przereklamowane
dokladnie, ozony i rebel to zajebiste latawki tylko, ze to nie sa bow'y

co do besta mam dokladnie takia sama opinie
natomiast co do skokow na helixie to jednak ma ostra winde i dobry hangtime
zeby nie pisac jeszcze raz tego samego pozwolilem sobie przewalic kawalek -->
Petter pisze:NIe wiem jak inne sigmy, ale pływałem teraz na helixie 12 m w egipcie w el gounie, i moja opinia jest taka:
Latawiec baardzo mułowaty jak na bowa, gdy się zapnie go na 2:1 to trzeba być kulturystą, takie są siły na bardze, źle się na nim skacze...
tak jest na helixie kiepsko sie lata co widac na fotach
i nie byly to najwyzsze loty tego dnia
to ze w ukladzie 2:1 sa duze sily to sprawa wzgledna, zawsze mozna ustawic bar 1:1 i jest lajcik, po drugie jest cos takiego jak stoper, ustawiasz go odpowiednio i nie musisz jechac na lapach
a po sześćdziesiąte dziewiąte sport z zalozenia wymaga wysilku,
mnie osobiscie nie podchodza latawki ktore maja male sily na barze, a to dlatego, ze gorzej czuje prace kita na barze, a to mi mocno nie pasuje i wcale nie oznacza, ze takie latawki sa kiepskie, po prostu wole inaczej.
wg mnie najwieksza zaleta helixa jest zakres porownywalny z ozonem i stabilna praca w warunkach mocnego przezaglowania (brak tendencji do inwertowania) o wykonaniu nawet nie wspomne
i dla jasnosci mimo to w quiwerze mam torch'e

i takie polecam dla osob lubiacych dynamiczna jazde,
helix raczej dla prefrujacych wiekszy zakres, a co za tym idzie wieksze bezpieczenstwo i komfort, latwiejszy restart i jednak spory potencjal do lotow i nie tylko....
