Jak zobaczyl co chce zrobic, to stwierdzil, ze bedzie to mialo taki wplyw na kajta, ze kietloopy beda mialy tendencyjnie wieksza srednice.
Zgadzasz sie z tym po wlasnych doswiadczeniach? Generlanie facio odradzil mi przerabianie kajta... No i nie zrobilem tego...
No nie....... Wrecz przeciwnie, bo kajt jest delikatnie szybszy w skretach

Przy 9m jest to ledwo zauwazalne ale jest. Zaloz bloczki do CB1 16m a zobaczysz rzeczywista roznice w predkosci skretu:shock:
Nie wahaj sie i koniecznie sprobuj
Jesli sie zdecydujesz to pamietaj, aby zachowac oryginalne dlugosci poszczegolnych elementow uprzezy. Ja zrobilem tak, ze na poczatku odmierzylem sobie dlugosci linkami , ktore opisalem i zachowalem jako wzorzec. Nastepnie zrobilem poprawke na jednym boku latawca i porownalem to z symetrycznym drugim bokiem. Po czym poprawilem druga strone. Aha, warto uzyc dobrej linki na ktorej pracuje bloczek. Nie warto uzywac oryginalnych 2mm linek Cabrinhy, bo sie szybko przecieraja. Nie warto rowniez uzywac kevlarowych linek, bo one maja tendencje do zuzycia niewidocznego dla golego oka. Jest to bardzo niebezpieczne. W sumie osobiscie wymienilem kilkanascie linek. Najlepiej sprawdzaja sie linki Cabrinhy, ktore przechodza przez bloczki przy barze! Do tej pory nie pekla mi ani jedna. Zwroc uwage, ze dopiero CB3 ma ten rodzaj linek na uprzezy. A ja juz stosowalem to na CB1 dwa lata temu

Testowalem tez plaskie trwale woskowane linki zeglarskie 4mm. Zadnego zuzycia

lecz trudno zabezpieczalo sie koncowki.
Dodam jeszcze, ze nie trzeba wymieniac calego elementu uprzezy, ktory moze miec 200cm dlugosci. Lepiej wymienic tylko odcinek, na ktorym pracuje bloczek - max 40cm. Tak jak jest na CB2 i 3. Jest to bardzo praktyczne, tansze i upraszcza wymiane. W takim wariancie wymiana linki pod bloczkiem to 15min roboty!
Nie trzeba byc Slodowym aby to zrobic. W sumie pierwsza wymiana zajmie Ci 1,5h czasu.
Powodzenia - bo warto.