Slingshot Rally?

Recenzje, oceny, opisy, porady sprzętowe.
Smokie
Posty: 5595
Rejestracja: 07 sie 2003, 12:00
Deska: Semente Pocket Rocket, 77
Latawiec: Slingshot RPM
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwka: 121 razy
Dostał piwko: 77 razy
Kontaktowanie:
 
Post24 maja 2012, 20:06

Crazy Horse pisze: chwale Rally Championa, pa


Łukciu championem jest RPM (Youri Zoon);) nie Rally :)

I rzeczywiście pierwsze Rally było 2011 ;) I w 2011 nie było 9 :)

A tak btw każdy latwiec potrafi się złożyć jak się nim fest przytyra ;)

Ziomek.
Posty: 13223
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post25 maja 2012, 15:35

Crazy Horse pisze:To pisałem ja, dystrybutor firmy Cabrinha, która w ogóle się nie sprzedaje, bo robi najgorsze latawce i wszyscy o tym wiedzą.


eee... :naughty: coś mi się tu nie zgadza
widuję tu i tam raz po raz Cabrinie, czasem stadnie..
wiec ..SKĄD oni je niby biorą :twisted: :wink:



Pablo pisze:A ja życzę naszym dwóm specom od FUDu aby i ich latawce sprzedawały się tak dobrze jak Slingshot Rally :-).



..ten post przelinkowany do właściwie odpowiadającego U.S. :twisted: :lol: :wink:



a w ogóle to się nie znacie, bo, gdyż, ponieważ: "najlepiej sprzedającej się marki na rynku w sezonie 2011.."

--> http://allegro.pl/latawiec-north-kite-e ... 02701.html

:twisted:

pzdr

przemass
Posty: 3798
Rejestracja: 06 maja 2006, 22:01
Deska: Encore Nirvana
Latawiec: Airush Razor
Lokalizacja: ChalupyCumbuco
Postawił piwka: 26 razy
Dostał piwko: 25 razy
Kontaktowanie:
 
Post25 maja 2012, 17:11

Ziomek. pisze: "najlepiej sprzedającej się marki na rynku w sezonie 2011.."

--> http://allegro.pl/latawiec-north-kite-e ... 02701.html




Bezpośrednie tłumaczenie opinii sprzedawcy Besta na Europę ;) ...... :pray:

Smokie
Posty: 5595
Rejestracja: 07 sie 2003, 12:00
Deska: Semente Pocket Rocket, 77
Latawiec: Slingshot RPM
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwka: 121 razy
Dostał piwko: 77 razy
Kontaktowanie:
 
Post25 maja 2012, 18:25

Ziomek. pisze: "najlepiej sprzedającej się marki na rynku w sezonie 2011.."


Co by tu nie pitolić to prawda ;) Oczywiście w skali globalnej..

A teraz wracajmy do tematu....

stiv amoralny
Posty: 1522
Rejestracja: 13 sty 2006, 02:55
Deska: 50fifty/Su-2/Spleene
Latawiec: Cabrinha/SShot/Airush
Lokalizacja: terazFilipiny
Postawił piwka: 12 razy
Dostał piwko: 32 razy
Kontaktowanie:
 
Post25 maja 2012, 23:01

Smokie pisze:
Ziomek. pisze: "najlepiej sprzedającej się marki na rynku w sezonie 2011.."


Co by tu nie pitolić to prawda ;) Oczywiście w skali globalnej..

A teraz wracajmy do tematu....


no właśnie, PROSZĘ O WYPOWIEDZI NA TEMAT :idea: tak bym troszkę apelował :roll: bo wyszło tak, że przez wrzucenie kilku fotek i jakiejś tam mojej zajawki na wątku dotyczącym SS rally robi się jazda "dystrybutorska" i "wycieczki" po wszystkich możliwych markach :?

pozdrawim

stiv a

Awatar użytkownika
peg
Posty: 1440
Rejestracja: 27 wrz 2006, 23:23
Deska: C.L.A.S.H
Latawiec: EVO, Rebel, Vegas
Lokalizacja: Białystok
Postawił piwka: 11 razy
Dostał piwko: 9 razy
Kontaktowanie:
 
Post26 maja 2012, 08:07

Hej Stivi,

jak widzę dotąd nie napisano nic o NORTH... To może... :D :twisted:

Ziomek.
Posty: 13223
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post27 maja 2012, 16:38

stiv amoralny pisze:
wenzel pisze:
Crazy Horse pisze:Czyli, że przestał się skałdać, to super dobra i "bezpieczna" wiadomośc :wink:

:shock: :? czy wiesz co piszesz ?


Ta, widziałem na żywo, mało tego sam Steve u mnie firmie tez potwierdzał ale reale realem, a forum forumem ;)
Zeby było jasne - mowa o 2010, czy 2011, a 2012 to własnie Steve opisuje dopiero :idea:


koniu, pewnie że się składał(a dokładnie tipy traciły profil) ale ten drobny szczegół może ci umknął: chodziło mi o sytuację, że dzieje się tak jak jest za mało ciśnienia w tubie. Ja dla siebie(i każdy cięższy rider) muszę większość latawców mocno napompować..[/quote]

..znów zapomniałeś? :wink:

Obrazek

to już 2012 - "sprzed chwili fotki :hand:

Obrazek

te Crazy Fly sprzed roku też jakby nie teges..

Obrazek

:hand:

pzdr

Barosz21
Posty: 528
Rejestracja: 01 gru 2007, 12:15
Deska: SU-2 Warcraft
Latawiec: Zeeko Krush
Lokalizacja: Szczecin/Piła
Postawił piwka: 1 raz
Dostał piwko: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post27 maja 2012, 17:04

a zapytam tak bardziej doświadczonych: nawet jeśli się składają te tipy to co z tego? Mój RPM jako jedyny latawiec który miałem trzepocze, smiesznie zagina się tuba, fuel zresztą też. Co nie przeszkadza im być jednymi z najlepszych.
Pozdrawiam

stiv amoralny
Posty: 1522
Rejestracja: 13 sty 2006, 02:55
Deska: 50fifty/Su-2/Spleene
Latawiec: Cabrinha/SShot/Airush
Lokalizacja: terazFilipiny
Postawił piwka: 12 razy
Dostał piwko: 32 razy
Kontaktowanie:
 
Post27 maja 2012, 19:23

Ziomek. pisze:..znów zapomniałeś? :wink:

Obrazek

to już 2012 - "sprzed chwili fotki :hand:

Obrazek

te Crazy Fly sprzed roku też jakby nie teges..

Obrazek

:hand:

pzdr


haha, widzę cię o "NIEOMYLNY" temat zainteresował, do tego stopnia, że nawet w starych postach z CrazyFly pogrzebać łaskaw byłeś :lol:
Dla ścisłości: zdjęcie z Somy zeszły tydzień pewnie : rozmiar 14m2 model 2011 dokładnie, no ale nie ma to znaczenia. Szkoliłem na tej latawce wtedy, także mocno napompowany na pewno też nie był.
Ty że ja na tym zdjęciu żadnego "złożenia" nie widzę, Rally ma ścięte tipy pod lekkim kątem i tu TO widać, ale nic poza tym. Tak samo ścięte tipy ma model 2012 , co np. na wyżej już zamieszczonej fotce TEŻ widać, ale nic tu się nie składa chyba??? :idea: :?

Obrazek

Kończąc temat, jak chcesz to zrobię specjalnie dla Ciebie jutro zdjęcie nowej Kahoony od Besta, dam jej 5,5 PSI czy ile tam jest zalecane w Best'cie :wink: i gwarantuje ci, że będzie się składać w każdym miejscu gdzie jest mocowana drabinka na tubie, tylko po co? Co innego przecież jak pływasz sam tylko, a co innego jak fikniesz coś od czasu do czasu w trakcie szkolenia, gdy sprzęt jest napompowany pod kursanta, który ma np 55kg, zgadza się ? Weź przy najbliższej okazji od swojego frenda/sąsiada :wink: jakiegoś Rally, daj mu dobre ciśnienie i na pewno nic ci się nie złoży:) Dla mnie ten latawiec ma zajebisty potencjał do nauki od zera, ale też do nauki już bardziej zaawansowanych tricków. Ja osobiście, jak uczę się czegoś nowego, lubię to robić na Rally'm, a dopiero jak mam skuteczność min 90% zaczynam czuć się pewnie na RPM-ie. Poza tym lubie Slingshota bo ma najmocniejsze linki ze wszystkich marek jakie znam :idea: ...i w każdej rywalizacji to moje zostają całe :twisted: :twisted: :twisted:

pozdrawim

stiv a

Awatar użytkownika
primo04
Posty: 880
Rejestracja: 25 lis 2006, 00:05
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił piwka: 2 razy
Dostał piwko: 2 razy
Kontaktowanie:
 
Post29 maja 2012, 17:11

Wypowiedź tą kieruje do takich amatorów jak ja którzy czytając ten wątek starają się znaleźć jego sedno czyli jaki to jest tak naprawdę latawiec.

Zakładając ten wątek chodziło mi o coś innego, a wyszło niestety jak zwykle.
Na codzień używam Rally 10m2 i 12m2 z 2012 w gwoli ścisłości i muszę powiedzieć ze dla przeciętnego zjadacza chleba latawiec jest więcej niż wystarczający, a na pewno już bie można powiedzieć żeby przeszkadzal w progresie.

10m2 to jak na tą chwile dla mnie podstawowy rozmiar przy w wadze 80kg i desce 134(przy czym w zeszłym roku był to RPM 12m2). Latawiec jest stosunkowo szybki i dobrze reaguje na ruchy barem, nie będąc przy tym nerwowy, siły na barze umiarkowane.

12m2 traktuje natomiast jako latawiec słabo wiatrowy, szczególnie w połączeniu z deską Wave 6'0. Typowy wół pociągowy, generuje dużą moc, zachowując przy tym komfort pływania. Cechuje się sporą windą, świetnym dołem i stabilnością.

Nie twierdze że są to najlepsze latawce świata czy też najlepsze w swojej kategorii, ale mi w zupełności wystarczają i jestem nimi zachwycony.

Nie zamierzam w najbliższych latach zamieniać ich na żaden inny model.

Barosz21
Posty: 528
Rejestracja: 01 gru 2007, 12:15
Deska: SU-2 Warcraft
Latawiec: Zeeko Krush
Lokalizacja: Szczecin/Piła
Postawił piwka: 1 raz
Dostał piwko: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post29 maja 2012, 18:08

nareszcie głos rozsądku :)
Po pierwszym lataniu na 8m powiem tylko że najszybszy na jakim latałem i świetnie się kręci. Dół super ale nie o to chodzi przecież tylko o górę. Pięknie wygląda i fajnie stabilnie się zachowuje. Pokręcę coś bardziej i się wypnę to opisze go dokładniej.

Barosz21
Posty: 528
Rejestracja: 01 gru 2007, 12:15
Deska: SU-2 Warcraft
Latawiec: Zeeko Krush
Lokalizacja: Szczecin/Piła
Postawił piwka: 1 raz
Dostał piwko: 1 raz
Kontaktowanie:
 
Post03 cze 2012, 19:59

Polatałem, przetestowałem Rally 8- wiatr troszkę szkwalisty około 20knt.
Latawka fajna. Bardzo szybka. Przy pierwszym wysokim skoku musiałem przez chwilę popatrzyć gdzie jest bo czułem jak raz była po prawej raz po lewej stronie. Dół ma bardzo dobry. Co do góry się nie wypowiem bo nie wiało tak mocno żeby potestować. Fajnie pływa to na fali. Lepiej niż mój RPM idzie na wiatr. Skoki dużo wyższe niż w RPM.
Bałem sie że jego szybkosc bedzie mi przeszkadzać przy wypieciu. Przy podstawowych ruchach jakimi dysponuje było naprawdę spoko. Choć mały cziken utrudniał mi ponowne wpięcie ale to juz chyba w każdym SS on jest.
Co do kręcenia to się nie wypowiem bo po jednym zlądowanym KL i po 2 nie zlądowanym uszkodziłem chyba kolano. u lekarza wyszło dobrze ale jutro USG i w tygodniu okaże się czy cały sprzęt do sprzedaży czy nie :( Narazie chodzę, nic nie puchnie, bóle tylko przy konkretnych ruchach wiec może będzie ok.

Co do składania się latawki. Nabiłem mocno żeby nie było wątpliwości. trzyma kształt na wypasie. ostatnio nabiłem średnio i też nic się nie działo. tak więc chyba jest OK z tym kształtem.
Pozdrawiam

przemass
Posty: 3798
Rejestracja: 06 maja 2006, 22:01
Deska: Encore Nirvana
Latawiec: Airush Razor
Lokalizacja: ChalupyCumbuco
Postawił piwka: 26 razy
Dostał piwko: 25 razy
Kontaktowanie:
 
Post04 cze 2012, 11:34

peg pisze:Hej Stivi,

jak widzę dotąd nie napisano nic o NORTH... To może... :D :twisted:


...to może znaczy że przywykliśmy wypowiadać się NA temat ;)

Co do Rally, akurat moim zdaniem jest to uczciwy ale na pewno nie najlepszy latawiec w swojej klasie - tak jak Fuel spokojnie może być jednym z najlepszych C, a RPM open C, tak Rally na pewno nie jest dla mnie w czołówce jeśli chodzi o jakość pływania ( wśród delt ), mogłoby być szytywniejsze, mogłoby też ciut inaczej zachowywać się przy szkoleniu. Generalnie OK ale wskazana szybka zmiana na RPM...

pzdr

Smokie
Posty: 5595
Rejestracja: 07 sie 2003, 12:00
Deska: Semente Pocket Rocket, 77
Latawiec: Slingshot RPM
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwka: 121 razy
Dostał piwko: 77 razy
Kontaktowanie:
 
Post04 cze 2012, 11:42

Ja cały czas nie rozumiem że każdy się jeszcze zastanawia jak dmuchać latawiec.

Odpowiedź: Wszystkie latawce Slingshota dmuchamy na full. Wtedy latają jak trzeba.

stiv amoralny
Posty: 1522
Rejestracja: 13 sty 2006, 02:55
Deska: 50fifty/Su-2/Spleene
Latawiec: Cabrinha/SShot/Airush
Lokalizacja: terazFilipiny
Postawił piwka: 12 razy
Dostał piwko: 32 razy
Kontaktowanie:
 
Post04 cze 2012, 19:23

przemass pisze:
peg pisze:Hej Stivi,

jak widzę dotąd nie napisano nic o NORTH... To może... :D :twisted:


...to może znaczy że przywykliśmy wypowiadać się NA temat ;)


właśnie Przemass, to jest bardzo cenne spostrzeżenie :wink:

przemass pisze:Co do Rally, akurat moim zdaniem jest to uczciwy ale na pewno nie najlepszy latawiec w swojej klasie - tak jak Fuel spokojnie może być jednym z najlepszych C, a RPM open C, tak Rally na pewno nie jest dla mnie w czołówce jeśli chodzi o jakość pływania ( wśród delt ), mogłoby być szytywniejsze, mogłoby też ciut inaczej zachowywać się przy szkoleniu. Generalnie OK ale wskazana szybka zmiana na RPM...

pzdr


Zgadzam się, jeżeli masz na myśli rozwój w kierunku wolnego stylu to oczywiście RPM lepszy. Ale przestrzeń rozwoju pomiędzy halsem lewo/prawo plus skok przez zenit, do poziomu potrójnych handelpasów jest ogromna i właśnie tutaj Slingshot Rally pokazuje swoje niezaprzeczalne zalety. Ma bardzo fajną windę, ale nie przesadną na szczęście, taką akurat :idea: ogromny zakres wiatrowy (np weźmy Rally 6m2, moja waga 93kg; dzięki niesamowitej prędkości tego "malucha" dla mnie od 21knt dokładnie zaczyna się już mega fajna jazda :idea: a sweetspot ma coś około 26-28knt myślę. Przy 45 knt mam już grubo, mogę jednak jeszcze spokojnie coś robić, a nie wisieć tylko na zenicie), banalnie prosty restart, niezawodny system bezpieczeństwa, bardzo mocną konstrukcję, czy chociażby wiecznie "sztywne" linki, które nigdy się nie kołtunią czy jak to nazwać :lol: . Jeśli chodzi o szkolenie, to żadnych wad się dopatrzyć nie mogę, chociaż równorzędnie szkolę na Cabrinha, głównie Convert. Pomimo oczywistych różnic pomiędzy tymi dwoma konstrukcjami, nie mogę jednoznacznie stwierdzić, że któryś z tych latawców SZKOLENIOWO jest zdecydowanie lepszy od drugiego. Zależy wszystko od oczekiwań i predyspozycji osoby szkolącej się. Jednym od początku do końca bardziej przypasuje Cabrinha, a innym zdecydowanie podejdzie Rally, w zależności od tego w jakim kierunku chcą się rozwijać.

A tak przy okazji, miałem też sposobność popływać trochę na EVO i moje odczucia są dokładnie takie same jak Twoje w stosunku do Rally :) GENERALNIE JEST OK :wink: , ale każdy ma jakieś swoje upodobania, czy w stosunku do samego latawca, czy do baru, czy do np. tak bardzo ważnej kwestii jak sprawy serwisu i gwarancji, co akurat w Slingshot Polska i w Cabrinha Polska są bardzo mocnymi punktami :idea:

pozdrawim

stiv a


Wróć do „Recenzje & Opinie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości

cron