Strona 1 z 1
Uwaga na niesolidny serwis
: 06 sie 2013, 20:02
autor: Gazda
Witajcie,
sezon w pełni więc naprawy się zdarzają. Chciałbym was przestrzec przed kiteserwisem z Katowic
http://kiteserwis.cba.pl/, gość na kiteforum ma nick: TIKKO_aloha .
Ta firma to totalna porażka. Gość totalnie niesłowny, od 2 miesięcy "naprawia" moje dwa latawce - podobno są "do odbioru", ale po umówieniu się na odbiór zmienia termin. Potem brak kontaktu (nie odbiera telefonu, nie odpisuje na smsy). Gdy w końcu łaskawie odpowiedział na smsa, poinformował mnie że sprzęt wyśle kurierem tylko mam podać adres- podałem - termin minął a latawców brak. Zgłaszam sprawę na policję. Jeśli macie podobne doświadczenia to proszę o kontakt
Re: Uwaga na niesolidny serwis
: 06 sie 2013, 21:26
autor: pawbuh
Przestań się spinać, akurat mam znajomych którzy naprawiali u niego kajta i było git. Każdemu może się zdarzyć wtopa z terminem.
Ja u Celarka czekałem 2 miesiące, i co mam pisać na KF że Celarek to szmaciarz?
Re: Uwaga na niesolidny serwis
: 06 sie 2013, 21:32
autor: TIKKO_aloha
sprzet do rekonstrukcji, a nie naprawy, bo w zasadzie do wymiany pół poszycia, wstepnie umawialismy sie na odbior pod koniec sierpnia, sam tez mam prace, wyjazdy i pare innych spraw - staram sie sobie sprawy ustawiac tak żeby wyrabiać na czas.
sprzet odesyłam jutro, niestety cały gdzies mnie z pracy gonią i cieżko spotkać sie z kurierem
Re: Uwaga na niesolidny serwis
: 07 sie 2013, 09:30
autor: szpak
Mi nic nie naptawial akurat ale sprzedal latawiec niezgodny z opisem,ciezki kontakt i pretensje
Re: Uwaga na niesolidny serwis
: 09 sie 2013, 12:23
autor: Gazda
Gość we wtorek napisał: "sprzęt odsyłam jutro" - jest piątek i jakoś kurier jeszcze się nie pojawił ...
Re: Uwaga na niesolidny serwis
: 14 sie 2013, 20:50
autor: Gazda
Od ostatniego "wysyłam jutro" minął tydzień - sprzętu brak, kontaktu brak - dzwonię i smsuję na 3 numery, które posiadam ale nikt nie odbiera i nie odpisuje... Po prostu "super serwis dbający o klienta"
Re: Uwaga na niesolidny serwis
: 17 sie 2013, 20:30
autor: bronix
Czyli jednak :
pawbuh pisze: to szmaciarz?
Re: Uwaga na niesolidny serwis
: 27 sie 2013, 16:59
autor: Gazda
w końcu pojawił się kurier:
- latawiec 1 - łatka 4 na 4 - zrobiona
- latawiec 2 - miały być wymienione bryty - NIE ZROBIONE NIC
- tuba do latawca 3 - miała być dorobiona nowa - NIE ZROBIONE NIC
... i na coś takiego czekałem prawie 3 miesiące ...

Re: Uwaga na niesolidny serwis
: 30 sie 2013, 12:03
autor: donaj
Gazda pisze:w końcu pojawił się kurier:
- latawiec 1 - łatka 4 na 4 - zrobiona
- latawiec 2 - miały być wymienione bryty - NIE ZROBIONE NIC
- tuba do latawca 3 - miała być dorobiona nowa - NIE ZROBIONE NIC
... i na coś takiego czekałem prawie 3 miesiące ...

No nie fajnie
Re: Uwaga na niesolidny serwis
: 11 wrz 2013, 21:42
autor: jacamakajta
TIKKO_aloha pisze:sam tez mam prace, wyjazdy i pare innych spraw - staram sie sobie sprawy ustawiac tak żeby wyrabiać na czas.
sprzet odesyłam jutro, niestety cały gdzies mnie z pracy gonią i cieżko spotkać sie z kurierem
Najlepsze są takie tłumaczenia, uwielbiam

pełna profeska

tylko kogo interesuje twoja praca

skoro tak to po co zabierasz się za kajty hehe
