Strona 1 z 1

Servis Xenona - srubka do strapa

: 28 sie 2012, 00:24
autor: lasarus
Witam,
Jak to zwykle bywa , w trakcie plywania na bardzo przyjemnym i stabilnym wietrze;) zaliczylem glebe,poczulem jakis dziwny luuz na desce i jak chcialem odpalic,zauwazylem ze jedna ze srubek od pada - odpadla...i caly strap wisi na jednej... szczegol,maly duperel,a diametralnie zmienia sytuacje;)
Prosze Was o info gdzie mozna dostac srubki do padow do Xenona... Czy nie wystarczy udac sie do najblizszego sklepu z roznego typu zlomem?? Pomozcie;)
PS.Dodam tylko ze plywam w Irlandii i opcja ze sklepem ze srubkami bardziej mi odpowiada,bo wieje i nie mam czasu czekac;)

Re: Servis Xenona - srubka do strapa

: 28 sie 2012, 01:46
autor: IQM1
Bierzesz oryginalną śrubkę, dla porównania i wpadasz do jakiejś Castoramy lub czegoś podobnego i po temacie :thumbsup:
Skok gwintu musi byc taki sam :D

Re: Servis Xenona - srubka do strapa

: 28 sie 2012, 10:59
autor: sersciuch
IQM1 pisze:Bierzesz oryginalną śrubkę, dla porównania i wpadasz do jakiejś Castoramy lub czegoś podobnego i po temacie :thumbsup:
Skok gwintu musi byc taki sam :D


a to raczej trudno ocenić na oko
Tak więc udanie się do sklepu żelaznego jak najbardziej ale najpierw dowiedz się jaka to śrubka cze gwint jest w systemie metrycznym czy jakimś inny itd. bo jeśli dobierzesz i wkręcisz złą śrubkę to możesz szykować się na wymianę insertów

Re: Servis Xenona - srubka do strapa

: 28 sie 2012, 11:00
autor: IQM1
Oczywiście masz rację :thumbsup:

Re: Servis Xenona - srubka do strapa

: 28 sie 2012, 11:38
autor: FilipN
skok gwintu zazwyczaj widać "na oko" - porównując śruby. Poza tym wystarczy nie wkręcać nic na siłę i przestać gdy jest wyraźny opór po wkręceniu jednego, dwóch zwojów - inserty przeżyją.
No i najważniejsze - śruba musi nierdzewna. Bo gdy zardzewieje to jej nie wykręcisz i będzie trzeba rozwiercać. A jeśli nie będzie nierdzewna, zardzewieje szybciutko ;)

Re: Servis Xenona - srubka do strapa

: 29 sie 2012, 01:16
autor: lasarus
Dzieki.
Znalazlem w sklepie ze srubkami i zelastwem. Wzialem oryginalna z drugiego strapa,znalazlem nakretke ktora do niej pasowala a potem inna srubke ktora rowniez pasowala do tej nakretki;)
tym sposobem mam to co potrzebowalem,nawet kupilem zapas;)