materiały o NORTH RHINO 14m 2003

Pytania odnośnie naprawy, budowy, i modyfikacji sprzętu.
Awatar użytkownika
chmiel
Posty: 20
Rejestracja: 11 gru 2005, 17:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:
 
Post05 maja 2006, 23:09

Witam :)

Zakupiłem używany latawiec - jak w tytule - i bar jest w dość kiepskim stanie, a do tego nie mam instrukcji jak go prawidłowo podłączyć.
Słyszałem, że w Internecie jest taka instrukcja w PDF'ie, ale nie udało mi się jej znaleźć... :?
Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś, kto ma ten model kita, poratował mnie jakimiś zdjęciami, radami jak to do kupy złożyć ;)
Jeśli ktoś wie z skąd można wspomniany PDF ściągnąć, to też byłbym bardzo wdzięczny!

Pozdrawiam
Tomek

Ziomek.
Posty: 13222
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post06 maja 2006, 14:17

czesc
2003 to model Rhino DWA :idea:
bary do nich oryginalne to taki zielono/szary :idea: :?:

wlasciwie są to NAJPROSTSZE bary jakie znam
nie ma tam filozofii
wszystko jest latwo rozwiązane i intuicyjne do podlączenia

w przeciwieństwie do niektorych dzisiejszych wynalazków,
do podlaczenia których zbiera sie kilku-wygowa "komisja" :wink: na plaży
obraduje i deliberuje i po 3 godzinach zwija nie podlączony sprzet
by rozwinąc go nastepnego dnia z takim samym efektem :roll:
nie będe podawal przykladów :wink:

do rzeczy:
bar ten ma tę zaletę, ze pasuje prawie do wszystkich czterolinkowców
bo ma BARDZO duzy zakres regulacji , WSZEDZIE
- i na trymerze depowera
- i na węzelkach linek bocznych
- i na trymerkach linek bocznych
- ma dluugi sznurek* :? depowera
- ma szybką (kilka sekund) mozliwość zmiany szerokości baru o okolo 6cm (do malych i dużych kajtów)

minusy: *sznurek tenże - przeciera sie w moment , jak to w North :? , nawet nowszych
linki są BEZNADZIEJNIE slabe :? , jak to w N. :?

wynuralem kilka zdjęć z kursów z "owych" lat

może coś tam sobie podpatrzysz, jeśli masz problem ze zlożeniem go do kupy
a jeśli nie - podbij do nas do bazy, jak bedziesz na Helu
mamy jeszcze te antyki w kolekcji :wink:

więc:
bary te dają wieele radości zarówno na lądzie :wink: :

Obrazek

jak i w wodzie :idea: :

Obrazek

również kobitki nie mają problemów z tym sprzetem :shock: :

Obrazek

chociaż nie wszystkie samodzielnie :wink: :

Obrazek

wieelu stawialo na nich swe pierwsze kroki z deską :idea: :

Obrazek

czasem potrafi tez nieźle pociągnąć :wink: :

Obrazek

przy silniejszych tematach, równiez dawal rady :wink: :

Obrazek

chyba ze Ci się jednak cyferką "omsła" :wink:
i jest to model 2004 czerwony :?:
z nim tez mamy "pewne" doswiadczenie :wink:

Obrazek

supersprawą która sie w nim pojawila bylo
zastosowanie MIKRO-LINKI trapezowej
pozwalala ona latwo blokować bar w pozycji power
..szkoda ze historia lubi sie powtarzac,
i z wytrzymalością stala mocno na bakier..
..jak wspomniane olinowanie w/w firmy :?


pozdrawiam

Ziomek.
Posty: 13222
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post06 maja 2006, 14:58

o to to :

som loto :idea:

Obrazek

Ziomek.
Posty: 13222
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post06 maja 2006, 16:31

Obrazek

no i pieknie
"PRAWIE" dobrze

tylko GDZIE masz trymer depowera :idea: :?:
taka czarna tasma, powinna lączyć chickenloopa z linkami srodkowymi - zamiast tych dwóch malych trymerków, które powinny wyjechać na boki
czyli lączyć końce bary z linkami bocznymi (od krawedzi splywu..)

no i zmienilbym punkty podlączenia linek zewnetrznych bardziej na zewnątrz
to ta regulacja szerokosci baru w zakresie 6 cm, o której wspomnialem w poprzednim poście
..chyba ze chcesz używać tego baru do MALYCH kajtów (do 8-10m2)
to zostaw jak jest

POWODZENIA :idea:

pozdro

Awatar użytkownika
chmiel
Posty: 20
Rejestracja: 11 gru 2005, 17:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:
 
Post06 maja 2006, 16:40

Dzięki za zdjęcia! To duża pomoc :)

Próbowałem ten bar podłączyć intuicyjnie - oto efekt: :shock:
Obrazek
...i chyba nie odważę się tak odpalać latawca :?
Bary z Waszych zdjęć mają taśmę depowera i taką czarną neoprenową osłonkę. Macie może pomysły czego jeszcze brakuje?
Zastanawiam się, czy nie kupiłem wybrakowanego baru... :/
Co do trwałości linek to święte słowa

minusy: *sznurek tenże - przeciera sie w moment , jak to w North Confused , nawet nowszych
linki są BEZNADZIEJNIE slabe Confused , jak to w N.

Tak to wygląda u mnie:
Obrazek
Gumowa część zrywki jest pęknięta ,a linka od chicken loopa przypomina ogon kota... reszta linek podobnie. :?

Nie do końca wierzę w bezpieczeństwo tego baru - i pewnie będę się starał wymienić linki - z linką od chicken loopa będzie najgorzej bo jest wszyta w pętlę...
Byłbym też wdzięczny za sugestie na jakie linki należałoby wymienić - średnice znam, ale materiał, wytrzymałość każdej z nich, sztywność itp. to dla mnie czarna magia :shock:

...i Macie może pomysł gdzie można kupić części do naprawy? - takie jak ta gumowa zrywka, czy neoprenowe osłonki?

Pozdrawiam gorąco!
Tomek

Awatar użytkownika
chmiel
Posty: 20
Rejestracja: 11 gru 2005, 17:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:
 
Post06 maja 2006, 16:41

Hehe Ziomek był szybszy, wstawił fotkę, zanim donończyłem posta :D

Awatar użytkownika
chmiel
Posty: 20
Rejestracja: 11 gru 2005, 17:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:
 
Post06 maja 2006, 17:02

A Ziomku Sądzisz, że taki trymer da się gdzieś dokupić? Albo wręcz dorobić?
Pozdrawiam :)

Ziomek.
Posty: 13222
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post06 maja 2006, 17:07

chmiel pisze:
Nie do końca wierzę w bezpieczeństwo tego baru - i pewnie będę się starał wymienić linki - z linką od chicken loopa będzie najgorzej bo jest wszyta w pętlę...


no nie jest to Volvo '06, raczej Skoda '78
ale tuningiem takiej "Skody" z chęcią zajmuje sie Celarek
Twój chicken-loop zajmie mu jeden dzień nieprzyjemnej pracy
tylko czy warto tuningować tę "Skodę" :idea:

chmiel pisze:Byłbym też wdzięczny za sugestie na jakie linki należałoby wymienić - średnice znam, ale materiał, wytrzymałość każdej z nich, sztywność itp. to dla mnie czarna magia :shock:


o to pytaj Toomaja z paracontrol.pl
ma linek i lineczek od wyboru do koloru
na metry i kilometry :idea:
..tylko czy warto dokladać alusy do "Skody" :idea:

chmiel pisze:...i Macie może pomysł gdzie można kupić części do naprawy? - takie jak ta gumowa zrywka, czy neoprenowe osłonki?


mam taki pomysl
ale to na priv, bo mnie pojadą za komerę
..tylko po co Ci klima w "Skodzinie" :? :idea:

chmiel pisze:
Hehe Ziomek był szybszy, wstawił fotkę, zanim donończyłem posta


juz parę postów na tym kf wstawilem :wink:

chmiel pisze:Co do trwałości linek to święte słowa


czaaaseem uda mi sie wcisnąc jakąś nieglupią radę
między komercyjno-lanserską ściemę (którą zajmuję się zazwyczaj):idea:
ale to rzaadko :wink:

pozdro

Awatar użytkownika
chmiel
Posty: 20
Rejestracja: 11 gru 2005, 17:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:
 
Post06 maja 2006, 17:38

szczerze mówiąc to kupiłem "skode" bo to moja pierwsza bryka i nie wiem czy jej niechcący nie rozbiję.
Nad "volvo" duuużo dłużej bym rozpaczał ;)
Tym niemniej nie chciałbym się rozbić dlatego że kółko odpadło...
Tak więc jej główną zaletą jest to, że jest tania i jeździ :)
"Volvo" może kupie jak już będę dobrze prowadził

Toomaja miałem już przyjemność poznać - dzięki KITEFORUM - i zaopatrzyłem się też w komplet linek do latawca. Pomógł mi też przy kupnie samego latawca :)
Teraz próbuję się zorientować na jakie linki mam wymienić te przy barze...

Zaraz się odzywam na privie, jakby co to mój mail to ch6@wp.pl
Pozdrawiam i dziękuję :)
Tomek

Ziomek.
Posty: 13222
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post07 maja 2006, 01:10

chmiel pisze:szczerze mówiąc to kupiłem "skode" bo to moja pierwsza bryka i nie wiem czy jej niechcący nie rozbiję.


staryyy, to się ciesz że mamy takie czasy :idea:
ja zaczynelem od zaporożców :oops:
i co z tego że od razu trzech
jak je po roku odsprzedalem to mi na nowe wigry3 nie starczylo :?

chmiel pisze:"Volvo" może kupie jak już będę dobrze prowadził


fakt też że volvem się LATWIEJ prowadzi :idea:
byle nie za dużym

chmiel pisze:Toomaja miałem już przyjemność poznać - dzięki KITEFORUM - i zaopatrzyłem się też w komplet linek do latawca. Pomógł mi też przy kupnie samego latawca :)


a mi pomógl przed chwilą przy flagach :wink:

Obrazek

chmiel pisze:Teraz próbuję się zorientować na jakie linki mam wymienić te przy barze...


jak wspomnialem, to nie jest tani temat
używki to studnia bez dna :?
a za oryginalne czesci zamienne to jak za zboże :?

ps: nie wiem co gorsze:
mieć skodę czy caalą stajnię ferrari, pik-up'ów , jeep'ów, smartów oraz tir'ów i brak okazji* by w ogóle nimi się pobujać.. :?
:wink:
* i paliwa oczywiście :wink:

Ziomek.
Posty: 13222
Rejestracja: 04 maja 2004, 19:01
Deska: C L A S H / BEST Armada
Latawiec: BEST TS / Airrush Razor
Lokalizacja: EKOLAGUNAChałupy
Postawił piwka: 261 razy
Dostał piwko: 300 razy
Kontaktowanie:
 
Post08 maja 2006, 22:40

cześć

porobilem fotki antyków
o które prosileś

znalazlem też w akcesoriach nową taśmę depowera, jak widac poniżej

tak to wygląda

Obrazek

a te oslonki, z napisem ADJUST to nie jest konieczność
ponadto można je zrobić/uszyć

Obrazek

pozdrawiam

Awatar użytkownika
chmiel
Posty: 20
Rejestracja: 11 gru 2005, 17:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:
 
Post09 maja 2006, 13:03

WIELKIE DZIĘKI!! :D


Wróć do „Zrób to Sam & Naprawa Sprzętu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości