Naprawa GOPro Hero2 ?

Pytania odnośnie naprawy, budowy, i modyfikacji sprzętu.
czezz
Posty: 180
Rejestracja: 29 maja 2008, 17:01
Postawił piwka: 20 razy
Dostał piwko: 3 razy
 
Post07 mar 2014, 17:11

Cześć,
trochę off top, ale może ktoś tu coś podpowie.

Poszukuję osoby/firmy która spróbuje naprawić moją kamerę GoPro Hero2.

Uszkodzenie:
kamera nie włącza się (wszystkie porady krążące po internecie też nic nie pomogły).
Kamera jest już po gwarancji.

Awatar użytkownika
SystemOne
Posty: 8
Rejestracja: 25 kwie 2013, 22:56
 
Post11 mar 2014, 00:55

1) Co dzieje się po podłączeniu kamerki do prądu ??

2) Próbowałeś pożyczyć od kogoś baterie ??

3) Czy kamerka przestała działać sama z siebie :mrgreen: , po zatopieniu, upadku czy aktualizacji softu ??

czezz
Posty: 180
Rejestracja: 29 maja 2008, 17:01
Postawił piwka: 20 razy
Dostał piwko: 3 razy
 
Post18 mar 2014, 00:19

Cześć, odpowiadając na twoje pytania:

1.
a. Jeśli barteia jest wyjęta - głowna dioda (z przodu) zaczyna mrygać. Przestaje po włożeniu
b. Jeśli bateria jest w kamerze - nie włącza się
2. Tak. Nie pomogło. Choć przez chwilę była nadzieja bo główna dioda świeciła się ciągłym światłem - przy próbie jak opisałem w 1a.
3. Sama z siebie. Nigdy nie zatonęła, nie upadła anie tez nie aktualizowałem softu

Awatar użytkownika
SystemOne
Posty: 8
Rejestracja: 25 kwie 2013, 22:56
 
Post21 mar 2014, 22:24

czezz pisze: a. Jeśli barteia jest wyjęta - głowna dioda (z przodu) zaczyna mrygać. Przestaje po włożeniu


Ciekawe

Spróbujmy ją odpalić pomijając baterie, będzie wiadomo czy sama kamerka chodzi. Jeżeli tak będzie problem pochodzi z baterii, ewentualnie gdzieś w drodze coś się dzieje, testujmy !

Podłącz kamerkę przez USB do kompa (główna dioda zacznie migać) zostaw ją w ten sposób na minutkę po czym przytrzymaj przez kilka sec guzik z przodu, puść. dioda powinna w tym momencie zniknąć i kamera powinna się załączyć (komp powinien zobaczyć kamerkę jako dysk)

Czekam na info !

Radjola
Posty: 3
Rejestracja: 27 mar 2014, 18:24
 
Post27 mar 2014, 18:29

Witam,

podłączę się bo mam ten sam problem. Dokładnie takie same objawy. Kamerką długo się nie nacieszyłam i nagle przestała się włączać. Spróbowałam zrobić to co napisałeś, ale nic się nie dzieje - podłączyłam USB do komputera a kontrolka nie miga tylko świeci się stałym światłem. po próbie włączenia kontrolka gaśnie komputer jednak jej nie widzi.... Co jeszcze można z tym zrobić? Z góry dzięki za odpowiedź

Radjola
Posty: 3
Rejestracja: 27 mar 2014, 18:24
 
Post27 mar 2014, 18:36

Najdziwniejsze jest to, że po każdej próbie włączenia kamery, próbując ją właczyć jeszcze raz, kontrolka nie reaguje. zapala się dopiero wtedy kiedy wyjmie się i włoży ponownie baterię... Czy ktoś pomoże ... ?

Awatar użytkownika
onzo
Posty: 5583
Rejestracja: 19 paź 2003, 22:34
Deska: Wainman Joke 138
Latawiec: Vegas 9,12,16
Lokalizacja: WaWa
Postawił piwka: 41 razy
Dostał piwko: 89 razy
Kontaktowanie:
 
Post28 mar 2014, 10:22

zacząłbym od próby resetu oprogramowania, nie wiem tylko czy jesteś w stanie zrobić upgrade jeśli kamera w ogóle się nie włącza. Czy podłączona przez USB bez baterii też nie jest rozpoznawana przez komputer i nie widzi nawet karty pamięci?

Radjola
Posty: 3
Rejestracja: 27 mar 2014, 18:24
 
Post29 mar 2014, 09:38

próbowałam bez baterii. Niestety komputer jej nie widzi. Przez krótka chwilę wyświetlił mi się tylko komunikat - coś w stylu - "znaleziono nowy sprzęt, ale może nie działać poprawnie"

Bedna
Posty: 1
Rejestracja: 18 kwie 2014, 14:59
 
Post18 kwie 2014, 15:08

Radjola mam ten sam problem, gdyby ktoś miał jakiś pomysł albo mógł polecić kogoś w okolicach Wrocławia, kto mógłby się zająć kamerką, dajcie znać :)

czezz
Posty: 180
Rejestracja: 29 maja 2008, 17:01
Postawił piwka: 20 razy
Dostał piwko: 3 razy
 
Post30 kwie 2014, 14:14

Witam,
zgłosiłem sprawę do supportu GoPro.
Ponieważ kamera jest już po gwarancji, zaproponowali mi 40% zniżki na nowszy model. Musiałem im tylko odesłac zepsutą kamerkę.

Awatar użytkownika
dpacior
Posty: 609
Rejestracja: 28 wrz 2009, 16:38
Latawiec: dmuchawiec, wiatr....
Lokalizacja: Morąg
Postawił piwka: 22 razy
Dostał piwko: 14 razy
 
Post01 maja 2014, 10:45

czezz pisze:Witam,
zgłosiłem sprawę do supportu GoPro.
Ponieważ kamera jest już po gwarancji, zaproponowali mi 40% zniżki na nowszy model. Musiałem im tylko odesłac zepsutą kamerkę.


Zadziwiająco korzystna oferta :thumbsup: oby jak najwięcej firm tak podchodziło do swojego sprzętu i jego awarii po okresie gwarancyjnym.

czezz
Posty: 180
Rejestracja: 29 maja 2008, 17:01
Postawił piwka: 20 razy
Dostał piwko: 3 razy
 
Post02 maja 2014, 11:40

I tak, i nie.

Nie, ponieważ:
od samego początku miałem problemy z tą kamerą i od samego początku zgłosiłem to do supportu. Problem dotyczył dramatycznie krótkiego czasu działania baterii. Czasem działała ona normalnie, a czasem starczało jej maksymalnie na ok. 30 min.
Teoretycznie, więc spodziewałem się, że GoPro uwzględni poprzednią sprawę i naprawi/wymieni kamerę.

Tak, ponieważ:
40% zniżki na nowszy model kamery, to całkiem rozsądna oferta. Ostatecznie, licząc bilans zysków i strat wychodzi, że za (względnie) niedużą dopłatą dostaję nową lepszą kamerę.


Wróć do „Zrób to Sam & Naprawa Sprzętu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość