dobór latawca

Latawce | Baza zaginionego sprzętu <- NAPRAWIONA! BEZ SPAMU!
gro1

Post23 lip 2015, 12:09

Ważę 90 kg, jestem początkujący, pływam pod wiatr, głównie na Helu, chciałem kupić sprzęt proszę o opinie o wyborze
dwie opcje
Latawiec Cabrinha Radar 14 m2 i 9 m2 - mam obawy czy 14 m nie jest za dużo
lub
KITE NORTH DICE 13 m2 i 9 m2

andrzejwodejszo
Deska: SU-2, MOSES
Latawiec: komórkowe Ozony / SU-2 / Moses
Postawił piwka: 77 razy
Dostał piwko: 46 razy
Kontaktowanie:

Post23 lip 2015, 12:13

12 albo 14stka.. jako większy :) ja bym radził jednak 12stkę i 9 :) - pisz jak coś mam obydwa nówki w fajnych cenach.

Awatar użytkownika
DeadMan
Dostał piwko: 1 raz

Post27 lip 2015, 19:20

Na tegoroczne warunki 14stka może być lekkim przegięciem ;)

Dobrze celujesz w 12m2 i 9m2. Na początku swojej drogi zalecam Ci kupić jak najbardziej uniwersalne latawce.
Dopiero po dłuższym czasie spędzonym na wodzie - będziesz wiedział czego tak na prawdę oczekujesz - czy wystarczy Ci "kruzing" po zatoce, wysokie skoki, a może uderzysz na fale ;)

Ze swojej strony zaproponuję latawiec bardzo uniwersalny, który w żaden sposób nie będzie Cię ograniczał, bez względu którą drogą się udasz.

F-One Bandit 6 / 2012r.
12m2 + 9m2 + 2 bary -> 5399zł

Ps. Nie kupuj w ciemno, najpierw się przepłyń - zapraszam na testy!
Więcej info na PM

Milosz
Deska: RRD
Latawiec: RRD

Post28 lip 2015, 00:19

Raczej wątpię że 14 jest przegięcięm to ze warunki dopisują nie znaczy że codziennie wieje 20+ tym bardziej że kolega ma zamiar kupić dwa latawce!

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Jarek Gdynia

Post28 lip 2015, 01:25