PIŁA

Forum dla początkujących
Awatar użytkownika
Iwona125

Post11 lis 2014, 19:24

Witam wszystkich gorąco w ten listopadowy przygnębiający wieczór, chcę nauczyć się kitesurfingu. Będąc w tym roku na Helu z przyjacielem, który kajtuje od kilku lat wydaje mi się, że załapałam bakcyla, ale to jeszcze za mało. Zainteresowana jestem zakupem sprzętu - cały komplet ( przy wzroście 180 i wadze 75 kg ). Jeżeli mieszkam w Pile to gdzie są najbliższe akweny wodne umożliwiające szlifowanie kaitsurfingu ?
Pozdrawiam Iwona.

maryjka
Deska: 50/50
Latawiec: 50/50 FUEL GP
Postawił piwka: 65 razy
Dostał piwko: 10 razy

Post11 lis 2014, 19:29

Na Helu. A sprzęt kupić najlepiej, jak się nauczysz pływać.

Awatar użytkownika
Iwona125

Post11 lis 2014, 20:09

Jestem po kursie podstawowym na Helu, pytam gdzie mam najbliżej w okolicy Piły na szlifowanie kajta.

Awatar użytkownika
adii
Deska: ACE
Latawiec: SB,Vector
Postawił piwka: 8 razy
Dostał piwko: 7 razy

Post11 lis 2014, 20:14

Morze Bałtyckie.....Hel :wink: :?:

maryjka
Deska: 50/50
Latawiec: 50/50 FUEL GP
Postawił piwka: 65 razy
Dostał piwko: 10 razy

Post11 lis 2014, 20:21

Jeśli nie powiedzieli na kursie gdzie, to znaczy, że tam gdzie kurs miał miejsce będzie najlepiej.
Masz wiatr w Pile teraz???

peya
Deska: Nobile
Latawiec: Cabrinha SB

Post11 lis 2014, 20:28

Iwona125 pisze:Witam wszystkich gorąco w ten listopadowy przygnębiający wieczór, chcę nauczyć się kitesurfingu. Będąc w tym roku na Helu z przyjacielem, który kajtuje od kilku lat wydaje mi się, że załapałam bakcyla, ale to jeszcze za mało. Zainteresowana jestem zakupem sprzętu - cały komplet ( przy wzroście 180 i wadze 75 kg ). Jeżeli mieszkam w Pile to gdzie są najbliższe akweny wodne umożliwiające szlifowanie kaitsurfingu ?
Pozdrawiam Iwona.