Pansh ace nie chce latać

Forum dla początkujących
smarczak
Kontaktowanie:

Post06 paź 2014, 08:38

Witam. Jestem nowy w power kitingu.
Mam kilka latawcow. 4m Quadrifoil, 6m Mazzif, 9m Naish Helix i 12m Pansh Ace.
Ace nie chce latać. Odezwałem go od ziemi na niewielką wysokość ale i tak nic z tego. Nie skręca, nie wybija się wyżej. Całą sobotę próbowałem i nic. Wiatr był różny, bez różnicy. Ktoś sugerował ze może mam za krótkie linki. Nie wiem co robić. Ma ktoś jakiś pomysł?
Latawiec jest używany ale jak nowy.

maryjka
Deska: 50/50
Latawiec: 50/50 FUEL GP
Postawił piwka: 65 razy
Dostał piwko: 10 razy

Post06 paź 2014, 09:34

Może być piasek w komorach, za krótkie tylne linki lub brak wiatru.

andrus
Deska: SU-2
Latawiec: PL venom2 13m
Postawił piwka: 1 raz

Post06 paź 2014, 09:35

smarczak pisze:Witam. Jestem nowy w power kitingu.
Mam kilka latawcow. 4m Quadrifoil, 6m Mazzif, 9m Naish Helix i 12m Pansh Ace.
Ace nie chce latać. Odezwałem go od ziemi na niewielką wysokość ale i tak nic z tego. Nie skręca, nie wybija się wyżej. Całą sobotę próbowałem i nic. Wiatr był różny, bez różnicy. Ktoś sugerował ze może mam za krótkie linki. Nie wiem co robić. Ma ktoś jakiś pomysł?
Latawiec jest używany ale jak nowy.

Prawdopodobnie linki hamulcowe są za krótkie, rozwiń je i porównaj, sprawdź tez linki przy czaszy latawca czy nie sa poplątane.

smarczak
Kontaktowanie:

Post06 paź 2014, 09:39

Też tak myślałem ale nie są. Przy czaszy wszystko jest ok a gdy podrywać latawiec hamulce są luźne.

Awatar użytkownika
KrisIs
Deska: Reincarnation 2
Latawiec: Komórka
Postawił piwka: 93 razy
Dostał piwko: 52 razy

Post06 paź 2014, 09:52

smarczak pisze:Też tak myślałem ale nie są. Przy czaszy wszystko jest ok a gdy podrywać latawiec hamulce są luźne.

Masz to na manetkach?

andrus

Post06 paź 2014, 09:54

Zrób kilka supłow na manetkach przy górnych linkach, jak najbliżej twoich rak i zobacz czy to zrobi jakaś różnice.