Pomoc w doborze sprzetu dla swiezaka...

Forum dla początkujących
Davy

Post24 mar 2011, 20:25

Witam.
Na poczatku chcialbym sie przywitac.
W temacie Kitesurfing'u jestem zielony, chcialbym zaczac ten sport, poniewaz zostalem zainspiriwany pobliskimi kitesurferami. Mam do tego jako takie warunki pogodowe.
Mieszkam na polnocy Danii. Czy mozliwe jest rozpoczecie przygody z latawcem bez kursow, szkolek itp? Jedyne co, to ewentualna pomoc kitesurferow z okolic. Uprawiam stunt motocyklowy, wiec upadki, nieudane proby i 'loty' sa dla mnie calkiem normalne... :) Na pierwszy sprzet, czyli latawiec, deska, bar i reszte niezbednych akcesoriow mialbym do wydania okolo 3000zl.
Mam 17lat, waze 70kg i mam 185cm wzrostu. Obserwujac pogode, to dosc czesto wieja wiatry okolo 6-12 m/s. Co Wy byscie mi polecili, czym sie kierowac i jak sie za to wszystko zabrac?

Wybaczcie za brak polskich znakow, ale nie mam polskiej klawiatury.

TIKKO_aloha
Deska: custom 140
Latawiec: Switchblade/nomad
Postawił piwka: 3 razy
Kontaktowanie:

Post24 mar 2011, 20:30

Awatar użytkownika
NEMO
Deska: C.L.A.S.H. 138
Latawiec: Dice 10m, RS 14m
Postawił piwka: 8 razy
Dostał piwko: 6 razy

Post25 mar 2011, 11:26

Hej W wielkim skrócie najlepiej iśc na kurs, jednak jak pokazuje praktyka jesli masz naprawde dobrych kolegow czytaj sa w stanie poswiecic Ci czas. wejsc z Toba do wody bez marudzenia co tak dllugo i maja wiedze praktyczna i teoretyczna mozesz zaczynac bez kursu.

Co do sprzetu na poczatek wiecej kasy wydaj na latawiec, kup jakiegos sprawdzonego bowa rocznik 2007 wzwyz, lepszy czytaj wygodny i dopasowany trapez, mniej kasy wydaj na deche..