Strona 1 z 2

Dlaczego szmata załamuje się w powietrzu?

: 26 kwie 2010, 16:36
autor: Piotrekb
Od kilku sesji zauważyłem że mój Swithblade 8m (2008) przy przejściu z prawego na lewy hals (tylko w jedną stronę) coraz częściej ma tendencje do załamywania się. Tuba główna (po lewej stronie czyli od strony zaciąganej linki sterującej) zawija się do środka i latawiec jakby chciał przewinąć się na drugą stronę. Czy to może mieć związek ze zbyt małym cisnieniem? Dlaczego jednak dotyczy tylko jednej strony...

Z góry dzięki za pomoc

Re: Dlaczego szmata załamuje się w powietrzu?

: 26 kwie 2010, 21:32
autor: patron
Pierwsze co pomyślałem - za słabo napompowany.
Drugie - może zużyty, powyciągane linki itp.
Trzecie - może w jedną stronę bardziej zdecydowanie zaciągasz bar ;-)

Ale zacznij od mocnego nabimbania go ;-)

Re: Dlaczego szmata załamuje się w powietrzu?

: 27 kwie 2010, 09:45
autor: Crazy Horse
hmmm zajedźcie na Małe w majówke, puscimy go nawet w slabszm wietrze, czyz na surfa sie wyskoczy i okreci KL, spróbujemy coś ustalić....

Re: Dlaczego szmata załamuje się w powietrzu?

: 27 kwie 2010, 12:00
autor: Piotrekb
Bedziemy na Helu od soboty do wtorku, więc jak tylko progno się niesprawdzi to go przebadamy :wink:

Z góry dzięki za pomoc

Re: Dlaczego szmata załamuje się w powietrzu?

: 04 maja 2010, 21:57
autor: BraCuru
...wg mnie nie musisz jechać na MM. Wystarczy jak ładnie będziesz wyrażał się o swoim latawcu...

Chciałoby Ci się cokolwiek robić jakby Twój przełożony wyzywał Cię od szmatławców :idea: :wink:

Ze 3 lata temu obserwowaliśmy z rodzinką i w sporym tłumie na MM jak jakiś starszy samouk stojąc 100m od brzegu na przeciwko Kambodży próbował kręcić ósemki przez zenit.
Facet był niecierpliwy, nierozgarniety i raczej niewychowany. Takiego mięsa nie słyszałem długo wcześniej i później.
Jego lajcik tekst to było coś w stylu: "Ty je**a q**o! Kręć p***o p*****a bo q***a wyj***e i podziurowie ci zaraz kondoma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Do tej pory mamy w domu polewkę jak opawiadamy o tym znajomym :D :D :D

A tak na poważnie to może brak ciśnienia a to że załamuję sie tylko na jednym halsie może wynikać że robisz power triki tylko na jednym halsie.

Jak nauczylem sie KL to szlifowalem je tylko na jednym halsie - do znudzenia. W efekcie roznica w dlugosci linek srodkowych wynosila chyba z 10cm!!!!!

Re: Dlaczego szmata załamuje się w powietrzu?

: 05 maja 2010, 11:35
autor: Piotrekb
BraCuru pisze:...wg mnie nie musisz jechać na MM. Wystarczy jak ładnie będziesz wyrażał się o swoim latawcu...

Chciałoby Ci się cokolwiek robić jakby Twój przełożony wyzywał Cię od szmatławców :idea: :wink:



Masz rację. Muszę go chyba przeprosić. Myślałem że jak go cały czas "pompuję" to mu powinno wystarczyć, ale jemu pewnie brakuje gry wstępnej :lol: .

Na poważnie: Niestety nie dane mi było go wypróbować w weekend majowy, bo pogoda była cały czas niesprzyjająca. W poniedziałek wiało (i lało) niemiłosiernie na Rzucewie, ale nie chcąc ryzykować wyszedem na nowym Convercie 9 pożyczonym od kumpla.
Może następnym razem...

:wink:

Re: Dlaczego szmata załamuje się w powietrzu?

: 05 maja 2010, 11:54
autor: Ziomek.
Piotrekb pisze:Od kilku sesji zauważyłem że mój Swithblade 8m (2008) ..coraz częściej ma tendencje do załamywania się. Tuba główna (po lewej stronie czyli od strony zaciąganej linki sterującej) zawija się do środka i latawiec jakby chciał przewinąć się na drugą stronę.


na poczatek sprawdź na którymś uchu czy to aby nie jest jednak Waroo 2006 :lol:
dziwię się że chłopaki od Cabrinii tej rady na wstępie nie przytoczyli :wink:
bo to raczej "niemożliwe" by CAbrinia tak robiła :wink:

pzdr

Re: Dlaczego szmata załamuje się w powietrzu?

: 05 maja 2010, 14:50
autor: BraCuru
Piotrekb pisze:Od kilku sesji zauważyłem że mój Swithblade 8m (2008) przy przejściu z prawego na lewy hals (tylko w jedną stronę) coraz częściej ma tendencje do załamywania się.


Przed chwila przypomnialem sobie o jednej waznej rzeczy jaka musisz sprawdzic przed nastepnym plywaniem :idea:

Sprawdz czy na lewym tipie nie jest napisane Waroo a jesli to jest tip z 2006 roku to wszystko jasne - sabotaz debesciakow. Nawet nie wiesz kiedy przeszyli ci latawke.
Grzej do Konia i niech szybko doszyje Ci drugi tip Waroo...

...wowczas kajt bedzie pieknie i symetrycznie zalamywal sie na obu halsach :!: :!:

Re: Dlaczego szmata załamuje się w powietrzu?

: 05 maja 2010, 20:36
autor: zgred
a może masz niesymetryczny bar - z jednej strony 22cm z drugiej 28 hahahaha

A tak serio to sprawdź długość linek - może coś w tym jest i posprawdzaj uzdę czy jest symetryczna no i może jakaś woda w tubie czy coś?
Nie wiem jak w cabrinie ale może coś na supełkach miałeś nie teges zapięte?

Re: Dlaczego szmata załamuje się w powietrzu?

: 08 maja 2010, 20:23
autor: Ziomek.
BraCuru pisze:
Przed chwila przypomnialem sobie o jednej waznej rzeczy jaka musisz sprawdzic przed nastepnym plywaniem :idea:

Sprawdz ..



dowcip byłby przedni - gdybyś napisał go 3 godziny wcześniej :wink:

idąc tą drogą - możesz go za chwilę napisać jeszcze raz :lol:

Re: Dlaczego szmata załamuje się w powietrzu?

: 08 maja 2010, 21:48
autor: BraCuru
Ziomek. pisze:idąc tą drogą - możesz go za chwilę napisać jeszcze raz :lol:


Wolę nie narażać się kolejnej zabójczej osobie.
Ostatnio Karol zjechał mnie tak na priv, że teraz zwijam łagodnie pod siebie uszy i przepraszam za to że jeszcze żyję :D
A najlepsze jest to że dostałem mega zjebkę, bo wstawiłem się za Tobą :doh: :doh: :doh:
Normalnie jakaś paranoja :?

Re: Dlaczego szmata załamuje się w powietrzu?

: 08 maja 2010, 22:15
autor: Pinio
A Wy znowu kises :mrgreen:
Jak to u nas gëdaju na Kaszëbach :thumb:
"szport muśi bëc"
:wink:

Re: Dlaczego szmata załamuje się w powietrzu?

: 09 maja 2010, 18:27
autor: Szmerek
Piotrekb pisze:Od kilku sesji zauważyłem że mój Swithblade 8m (2008) przy przejściu z prawego na lewy hals (tylko w jedną stronę) coraz częściej ma tendencje do załamywania się. Tuba główna (po lewej stronie czyli od strony zaciąganej linki sterującej) zawija się do środka i latawiec jakby chciał przewinąć się na drugą stronę. Czy to może mieć związek ze zbyt małym cisnieniem? Dlaczego jednak dotyczy tylko jednej strony...

Z góry dzięki za pomoc


Kiedyś miałem takiego samego switchblade. Powietrze z tłuby głownej uchodziło mi pomału i właśnie jak trochę uszło, obserwowałem podobne zachowanie latawca.
Więc za słabo go pompujesz.

Re: Dlaczego szmata załamuje się w powietrzu?

: 09 maja 2010, 20:45
autor: JaxoN
Ja mam podobniie ze swoim Slingshotem gdzieś mam małą dziurkę, po 1,5 h pływania latawiec właśnie się załamuje przy zwrotach skokach itp.

Re: Dlaczego szmata załamuje się w powietrzu?

: 10 maja 2010, 16:03
autor: Ziomek.
BraCuru pisze:
Wolę nie narażać się kolejnej zabójczej osobie.
Ostatnio Karol zjechał mnie tak na priv, ..


"siła" :lol: w privie jest w mojej hierarchii
zaraz po "odwadze" w anonimie :lol:

pzdr