Rzucewo-jaki kierunek obsługuje

Forum dla początkujących
Danielo

Post22 cze 2008, 07:17

Witam mieszkam na połódniu i planuje wyjazd nad zatoke,jestem początkujący(pierwsze ślizgi po 100m) :P ,obawiam się tłoku na spotach po stronie kierunek Hel a i sam nie chciał bym stwarzać zagrożenia dla innych,podobno w Rzucewie jest fajnie do nauki i "nieco kameralnie"
czy początkujący może tam pływać przy kierunku zachodnim?
Z góry wszystkim dziękuje za odpowiedz i za ewentualne inne porady

Awatar użytkownika
Pinio
Postawił piwka: 25 razy
Dostał piwko: 30 razy

Post22 cze 2008, 08:32

Danielo pisze:Witam mieszkam na połódniu i planuje wyjazd nad zatoke,jestem początkujący(pierwsze ślizgi po 100m) :P ,obawiam się tłoku na spotach po stronie kierunek Hel a i sam nie chciał bym stwarzać zagrożenia dla innych,podobno w Rzucewie jest fajnie do nauki i "nieco kameralnie"
czy początkujący może tam pływać przy kierunku zachodnim?
Z góry wszystkim dziękuje za odpowiedz i za ewentualne inne porady

Jak Rzucewo to W, NW, N, NE i E tylko w stronę zamku masz nieprzyjemne dno syf po prostu no i nie jest tak płytko jak na półwyspie
powodzenia :wink:

kowalm
Dostał piwko: 3 razy
Kontaktowanie:

Post22 cze 2008, 20:00

mysle ze jak sie postarasz to i na polwyspie znajdziesz jakies puste miejsca :)
tylko ze sie nachodzisz ;p

Awatar użytkownika
Pinio
Postawił piwka: 25 razy
Dostał piwko: 30 razy

Post22 cze 2008, 20:08

Ja wybrałbym półwysep miejsca jest dosyć i płytko co dla Ciebie ma zaje… znaczenie a co do chodzenia jak masz auto i 2 kierowcę to nie będziesz wcale musiał łazić walniesz parę spływów i zaczniesz ostrzyć i tyle

Danielo

Post23 cze 2008, 11:03

Pinio pisze:Ja wybrałbym półwysep miejsca jest dosyć i płytko co dla Ciebie ma zaje… znaczenie a co do chodzenia jak masz auto i 2 kierowcę to nie będziesz wcale musiał łazić walniesz parę spływów i zaczniesz ostrzyć i tyle

Super pomysł Dzięki :D ,mam kierowcę i cisne na półwysep we wtorek,gdzie startować?

yanosik
Deska: DaMystery