Radsails 3m proII - da się na tym skakać?

Forum dla początkujących
Awatar użytkownika
HammondMan

Post21 lut 2008, 22:10

Jak w temacie. Od niedawna jestem posiadaczem tej latawki. Jestem początkujący i kupiłem go w celach treningowych. Myśle że podstawy mam już za sobą i chciałby se podskoczyć wyżej niż potrafie to zrobić o własnych siłach :lol: czy to możliwe w tym latawcu? Z tego co czytałem to AR nie bardzo do skoków. Waże 65 kg.

Awatar użytkownika
zgred
Deska: nbl
Latawiec: ozone, best
Dostał piwko: 1 raz
Kontaktowanie:

Post22 lut 2008, 08:00

odpal ten latawiec przy 10-12m/s to zobaczysz czy się da czy się nie da :)

tylko najpierw dobrze się naucz sterowac nim :lol:

i przygotuj się na ból

Macek
Kontaktowanie:

Post23 lut 2008, 00:53

a ja się tak zastanawiam, skoro taki mały latawiec przy 12 m/s może już ładnie potargać to czemu nie używa się takich małych rozmiarów do pływania tylko 14 itd. ?

Awatar użytkownika
HammondMan

Post25 lut 2008, 11:37

Skorzystałem z rady ZGREDA i wyskoczyłem z latawką przy 10m/s . Oj cięzko było...ale da się skakać. Przy okazji przeoraiśmy z kumplem pół plaży w Ustce.

Jednak mam pytanie, czy to normalne że przy takim wietrze Radsails pro2 3m ma problem z wejściem w zenit? Sprawia wrażenie jakby wiatr go "odpychał", lub niedopuszczał do zenitu. przy słabszym wietrze nie mam tego problemu.

Awatar użytkownika
zgred
Kontaktowanie:

Post25 lut 2008, 14:32

HammondMan pisze:Skorzystałem z rady ZGREDA i wyskoczyłem z latawką przy 10m/s . Oj cięzko było...ale da się skakać. Przy okazji przeoraiśmy z kumplem pół plaży w Ustce.

Jednak mam pytanie, czy to normalne że przy takim wietrze Radsails pro2 3m ma problem z wejściem w zenit? Sprawia wrażenie jakby wiatr go "odpychał", lub niedopuszczał do zenitu. przy słabszym wietrze nie mam tego problemu.

W latawcach do 2006 było z tym git - z zenitem - potem coś się spsuło i mają z tym lekki problem.

Da się doprowadzić latawiec do zenitu - tylko trzeba nim szarpnąc za same linki mocy