


Von Belka pisze:Kiedy latawiec jest powyżej okna w momencie startu to raczej po puszczeniu wywróci się na plecy:!: Oczywiście nie tak jaj ja wczoraj![]()
Kiedy latawiec jest poniżej okna w momencie startu to można powiedzieć, że startujemy go w powerze i tak też było w tej sytuacji:!: Stąd to szarpnięcie Czarnym, może jeśli nie byłoby tak ślisko to utrzymałby się w miejscu i latwiec wyrównałby do linii, a tak wyrównał kolegą![]()
Touik: Latawiec był w łopocie, ale jeśli nie masz napiętych linek to ......
Tutaj widzę tylko górną napiętą i spójrz, że właśnie wygląda to jakby latawiec był startowany z poweru.
Von Belka pisze:Zobacz też, że na linię okna wyraźnie pokazaną przez opadający swobodnie latawiec po drugiej stronie! Nawet nie trzeba analizować sytuacji od początku, wytarczy spojrzeć właśnie na końcówkę!
Reasumując Czarny, powinieneś przy starcie stać mniej więcej tam gdzie później leżałeś
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości