To ta??
Warszawa M-20
* Wymiary: długość 4665 mm, szerokość 1695 mm, wysokość 1640 mm, rozstaw osi 2700 mm.
* Rozstaw kół: przód 1364 mm, tył 1362 mm.
* Masa własna: 1460 kg, dopuszczalna masa całkowita 1960 kg.
* Ogumienie: 6.00 - 16".
* Nadwozie (typu "Garbus") samonośne z ramą pomocniczą pod silnikiem.
* Silnik:
o M-20 czterocylindrowy, rzędowy, dolnozaworowy ustawiony wzdłużnie nad osią przednią.
o
Pojemność 2120 cm3, średnica cylindra 82 mm, skok tłoka 100 mm, stopień sprężania 6,2.
o Moc: 36,5 kW (50 KM) przy 3600 obr/min.
o Kadłub żeliwny z suchymi tulejami.
o Głowica żeliwna.
o Zapłon iskrowy.
o Kolejność zapłonu 1-2-4-3
* Instalacja elektryczna 12 V "plus" podłączony do masy.
* Przeniesienie napędu:
o Sprzęgło suche.
o Skrzynia 3 biegowa. Biegi 2 i 3 synchronizowane.
o Sztywny most napędowy, przełożenie 5,125.
* Zawieszenie:
o Przód - niezależne na dwóch wahaczach nierównej długości, sprężyny śrubowe, amortyzatory hydrauliczne ramieniowe dwustronnego działania.
o Tył - most napędowy sztywny, wsparty na dwóch wzdłużnych półeliptycznych resorach piórowych, amortyzatory hydrauliczne ramieniowe dwustronnego działania.
* Prędkość maksymalna: 105 km/h.
* Zużycie paliwa: teoretycznie 13,5 l/100 km. (realne tylko przy wyjątkowo ekonomicznej jeździe poza miastem), praktycznie znacznie większe. W mieście niejednokrotnie ok. 20 l./100 km. Samochód ten był najbardziej ekonomiczny przy małych prędkościach, ok. 50 km/h.
zbiornik paliwa-55l
no to niezla bryka
pozdr