Strona 1 z 1

JESZCZE RAZ POMOCY:))

: 16 lis 2005, 12:44
autor: K-A SIA
Jeszcze raz prosimy Was o pomoc, te sprawy nas nurtuja:

-jaki sposob powietrze dostaje sie do dmuchanego i komorowego latawca (maja jakies otworki, wentylki czy jak?)
- co to jest flysurfer
-do czego potrzebmne sa flagi/ choragiewki
- co to jest profil latawca
-na czym polega efekt motyla i jak to jest po angielsku
nigdzie nie mozemy tego znalezc
dzieki bardzo:)

: 16 lis 2005, 12:51
autor: zgred
No na waszym miejscu to bym dobrze poszukał na tym foum jest wszystko. Ale spoko.

-Do dmuchanego to jak sama nazwa wskazuje powietrze dostaje się przez dmuchanie :) trzeba użyć pompki a do komorowego nie musi się dostawać bo powietrze już tam jest. Trzeba tylko latawiec wsytartować i po kłopocie.

- FlySurfer to jest to www.flysufer.de czyli producent latawców komorowych

- flagi są potrzebne do tego żeby były czyli do niczego i do czegoś zarazem. można sobie nimi zaznaczyć jakieś miejsce :)

- efekt motyla to jak masz latawczyk nad głową i wykonuje on spokojne miarowe ruchy, kołysze się a po angielsku to może byc butterfly efect (ale raczej znajdziecie recenzję filmu albo teorię względności einsteina na temat podróży w czasie :) )

nmzc

: 16 lis 2005, 14:17
autor: Ziomek.
zgred pisze:a do komorowego nie musi się dostawać bo powietrze już tam jest. Trzeba tylko latawiec wsytartować i po kłopocie.

- FlySurfer to jest to www.flysufer.de czyli producent latawców komorowych

a po angielsku to może byc butterfly efect

nmzc


to lopotanie po angielsku to JELLY-FISHING :idea:
spowodowane wadliwą konstrukcją kajta, lub za malym ciśnieniem w komorze glównej (kajt pracuje jak meduza)

flysurfing , to w krajach francuskojęzycznych określenie kitesurfingu po prostu :idea:

a powietrza w komorowcach na dzień dobry nie ma (ciężko byloby go do plecaka schować :wink: ), trzeba ustawić wloty odpowiedni do wiatru i poczekać aż sie wypelni profil nieco

a wlaśnie, pytalaśo PROFIL
to po prostu KSZTAŁT latawca
lub jego przekrój (patrząc z .."profilu" :wink: , czyli z boku)
Profil aerodynamiczny (dwuwypukly niesymetrzyczny = kite) (np skrzydo samolotu teżjest takim profilem, jednak JEDNOwypuklym ) powoduje
powstawanie sily nośnej, z powodu (eee, nie chce mi sie tego kolejny raz pisać --> polecam KSIĄŻKĘ :wink: )

ps: KA-SIA, a co Ty/Wy KSIĄŻKĘ PISZECIE :?: :wink:

: 16 lis 2005, 16:03
autor: sander
to musi być prowokacja :lol:

: 16 lis 2005, 17:03
autor: GURU 10.5
...możliwe że to naszemu koledze na "n" się nudzi i bawi się śrubokrętem czyli *wkręca* :wink:;a tak skonstruowanych pytań początkujący raczej nie zadaje :shock: ,ale pewien na 100% nie jestem :lol:

...azaliż to wszystko z nudów(czyt .braku pływania i imprez)wysoki sądzie :!: :wink:

: 16 lis 2005, 17:43
autor: Neykon
GURU 10.5 pisze:...możliwe że to naszemu koledze na "n" się nudzi i bawi się śrubokrętem czyli *wkręca* :wink:;a tak skonstruowanych pytań początkujący raczej nie zadaje :shock: ,ale pewien na 100% nie jestem :lol:

...azaliż to wszystko z nudów(czyt .braku pływania i imprez)wysoki sądzie :!: :wink:


o kim mowa :?::?: jestem ciekaw :?::?:

: 16 lis 2005, 17:49
autor: sander
ktoś pisze posty na forum, a nie potrafi wpisać słowa flysurfer do wyszukiwarki, to niemożliwe :D

prowokacja?!

: 17 lis 2005, 10:51
autor: K-A SIA
Dzieki dzieki dzieki bardzo za wyasnienie i rozjasnienie naszych umyslow:))
prowokacja to chocby zadna, poprostu trafiałysmy na bardzo sprzeczne info, wiec pomyslalysmy ze WY kitemastery bedziecie to wszystko wiedziec na bank:)
a rzetelne info jest zawsze w cenie:)
pozdrofki

: 18 lis 2005, 12:44
autor: Max/Łódź
zgred pisze: a do komorowego nie musi się dostawać bo powietrze już tam jest. Trzeba tylko latawiec wsytartować i po kłopocie.


No powietrza to tam nie ma... bo bysmy nie zmiescili kajta do auta jakby juz tam bylo ;) Generalnie komorowce ze stajni Flysurfera maja otwory ktorymi dostaje sie powietrze. Przy rozkladaniu ustawiamy te komory do wiatru i czekamy, az troche sie wypelnia... potem startujemy i reszte dopelnia sie juz w powietrzu...

: 18 lis 2005, 13:38
autor: Ziomek.
Max/Łódź pisze: Generalnie komorowce ze stajni Flysurfera maja otwory ktorymi dostaje sie powietrze. Przy rozkladaniu ustawiamy te komory do wiatru i czekamy, az troche sie wypelnia... potem startujemy i reszte dopelnia sie juz w powietrzu...


wszystkie inne komorowce chyba "podobnie" :wink:

: 19 lis 2005, 15:20
autor: Max/Łódź
Ziomek. pisze:wszystkie inne komorowce chyba "podobnie" :wink:


Podejrzewam, ze tak... aczkolwiek sa technologie jak w FSie np. sprzed 3 lat np. Maniac, ktory komor nie posiadal tylko startowal od razu jak mu dmuchnelo... totez nie chcialem zbyt ogolnie zapewnic, ze w kazdym komorowcu tak jest, ze sie napelnia komory...