AKuba pisze:Ja mam 80 kg.
Flysurfery to są te komorowe bezkondonowe? Jeśli tak to one przecież toną (tak mi się wydaje) zwłaszcza,że ja sie dopiero zamierzam uczyć. A czemu wszyscy używają condonowych?
Tak Flysurfery sa "komorowe, bezkondonowe" I wcale nie toną... no chyba, ze bedziesz go godzine trzymal pod woda, ale to juz extremalna sytuacja... Czemu wszysct plywaja na pompowanych? Moze dlatego, ze swojego czasu ich bylo wiecej? Moze, ze sa tansze? Moze dlatego, ze maja lepszy marketing? Ciezko powiedziec... wrecz sam kiedys mialem identyczny dylemat i skusilem sie wlasnie tym, ze tanszy, ze wiecej osob plywa... i po roku zmienilem na FSa i odetchnalem z ulga... zwolennikow jednych i drugich jest duzo i ciezko tu dojsc do konsensusu... ja moge Ci wymienic kilka powodow dlaczego FS, a nie inny kondon

1. LATAWCE CAŁOROCZNE !!!
Flysurfer’y z powodzeniem możesz używać latam i zimą, na wodzie i na śniegu.
2. Bezkonkurencyjny przy słabym wietrze
Możesz pływać w warunkach, w których inni nawet o tym nie marzą.
3. Bardzo łatwy start i lądowanie latawca
Flysurfera’a możesz wystartować i wylądować szybko i bez niczyjej pomocy.
4. Bezpieczeństwo najważniejsze!
Flysurfer’y posiadają najbezpieczniejsze seryjne systemy bezpieczeństwa.
5. Większy zakres wiatrowy
Mniej latawców w twoim samochodzie przy tym samym zakresie wiatrowym.
6. Wielofunkcyjny bar (drążek sterowniczy)
Rotor-leash, system szybkiego wypinania, najlepsze materiały
7. Technologia JetFlap
Flysurfer wyznacza nowe standardy aerodynamiki i stabilności wśród latawców.
8. Automatyczne pompowanie
Jedyną czynnością, którą musisz wykonać jest odwiniecie linek z bar’u i poczekanie aż wiatr sam nadmucha latawiec.
9. System automatycznego oczyszczania
Piasek i woda automatycznie zostają odprowadzone na zewnątrz.
10. Dłuższa żywotność
Nie musisz co roku wymieniać sprzętu. Mniej tracisz na późniejszej sprzedaży.
11. Bezkonkurencyjny start
Niezawodny i bardzo łatwy start, zarówno z wody jak i z ziemi.
12. Innowacyjne technologie
Najnowsze metody projektowania, wykorzystujące np. tunele aerodynamiczne.
Zalet ja moglbym wymieniac bez liku, aczkolwiek rozumiem tez tych co plywaja na pompowanych, maja tez rowna radoche... mnie osobiscie pompek sporo denerowowal, zwlaszcza w warunkach polskich, gdzie czesto wiatr jest nierowny, jak wypadasz w regionie nie ma zbyt wielu do pomocy ze startem i ladowaniem latawca, totez ja sie ciesze z przesiadki... i tak przy okazji nie mam zadnych profitow ze sprzedazy FS - ot taka uwaga od uzytkownika pompowanych, ktorm FS przyszedl na ratunek
