Kitowanie zimą

Kitesurfing i wszystko z nim związane.
Omni

Post07 wrz 2003, 01:24

Nie ma co ukrywać, lato juz sie kończy, a zima tuż-tuż. Dlatego postanowiłem zadaać kilka pytań na temat zimowego kajtowania.

1. Czy zima używa się takich samych latawców jak latem?
2. Czy twardy latawiec może byc używany zimą?
3. Jaką powierzchnie powinny mieć latawce do kajtowania zimą? Dodam, że jestem początkujący i raczej nie będę sie porywał na jakies większe wiatry, zaś latem pływałem głównie na 3-4 BF na "twardej" 12.
4. Czy lepiej surfowac na zwykłym snowboardzie, czy na takim wyposażonym w footstrapy?

Awatar użytkownika
Maslav
Kontaktowanie:

Post07 wrz 2003, 03:37

Omni pisze:Nie ma co ukrywać, lato juz sie kończy, a zima tuż-tuż. Dlatego postanowiłem zadaać kilka pytań na temat zimowego kajtowania.

1. Czy zima używa się takich samych latawców jak latem?
2. Czy twardy latawiec może byc używany zimą?
3. Jaką powierzchnie powinny mieć latawce do kajtowania zimą? Dodam, że jestem początkujący i raczej nie będę sie porywał na jakies większe wiatry, zaś latem pływałem głównie na 3-4 BF na "twardej" 12.
4. Czy lepiej surfowac na zwykłym snowboardzie, czy na takim wyposażonym w footstrapy?

1. tak
2. może, lecz ryzyko uszkodzenia jest o wiele większe niż na wodzie
3. wszystko zalezy od wiatru,
4. footstrapy w snowboardzie? pierwsze słyszę, ja śmigam za latawcem na nartach

Ryba
Kontaktowanie:

Post07 wrz 2003, 22:24

Mam pytanko czy ktos z kajciarzy z pomorza planuje w okolicach Gdanska smigac zima na ladzie, bo wtedy z checia bym sie przylaczyl, albo chociaz wie gdzie moze byc dobry spot do takiego latania??? Czekam na odpowiedz

Awatar użytkownika
Maslav
Kontaktowanie:

Post07 wrz 2003, 22:35

Ryba pisze: albo chociaz wie gdzie moze byc dobry spot do takiego latania??? Czekam na odpowiedz

Zapraszamy do Warszawy nad Zalew Zegrzyński :) Oj w tą zimę o ile mróz dopisze będzie się działo wiele :)

mk

Post08 wrz 2003, 08:08