Strona 1 z 2

Len10 Kitelooping in the MEGA STORM

: 30 lis 2006, 14:36
autor: Smokie

: 30 lis 2006, 19:23
autor: Blekota
:shock:

: 01 gru 2006, 15:00
autor: Maverick
Mega potęga
:notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:

: 01 gru 2006, 17:28
autor: janciowodnik
Rzeczywiście ma wielkieeeee jaja
szkoda że nie pokazali lądowań :twisted: były pewnie niezłe :D
howk

: 01 gru 2006, 21:00
autor: onzo
SZacun :shock: :shock: :shock: :shock:

: 04 gru 2006, 08:13
autor: inzynier
dlaczego ja tego nie widze???????????????????

: 04 gru 2006, 15:53
autor: patron
bo widocznie nie masz QuickTime Playera

: 04 gru 2006, 20:52
autor: __kater__
prawie jak Qń

: 05 gru 2006, 08:24
autor: Jancio Wodnik
jedno pytanie..................


............... przeżył ????? ;D

pzdr

JW

: 05 gru 2006, 16:36
autor: Crazy Horse
Dzięki;)
Choć kręcenie kiteloopów specjalnie przy takim wietrze to duuże wyzwanie.
W Bra widziałem, żeby nie powiedzieć kręciłem czasem loopy na podobnej wysokości ale wiatr był "zaledwie" 20 kilka węzłów.
Poza tym C-Shape jednak ciągnie mocniej, nie ma co pi....

A to że robił je Len10 to mnie nie dziwi, bo kto inny?
Tylko on na zawodach PKRA w Bra tak tęsknił za Jankiem...
Chyba nikt inny niż Len10 nie ma takich jaj.

: 05 gru 2006, 18:14
autor: ..
Skorzystam z okazji i zapytam;
Czy do tak wysokich lotów latawce mają standardowe trymowanie, a rider jest na maksa przeżaglowany? czy przed zejsciem na wode robimy 4 supeł daleko za 3 jak chcemy wysoko polatać ??

: 05 gru 2006, 23:16
autor: Crazy Horse
Chpdzi o to żeby być tak przeżaglowanym, że boisz się wypiąć.
Najczęściej w takich sytuacjach masz już na maksa ściągnięty pasek od depowera, a w takich warunkach podpinanie linki na górny (wiązanie 4 supełka) nie ma sensu.

To tak jak byś nalał do auta lepszej wachy żeby lepiej jechało a jednocześnie dolewasz trochę gorszej. No nie wiem, masło maślane.

Nie po to ściągasz depower przez co wydłużają się zewnętrzne linki, żeby zapinać na 4 supełek i tym samym z powrotem je skracać.

Krótko jeśli wychodzisz na mega przeżaglowaniu, i podepniesz na 3-4supełek, to tym samym niepotrzebnie skracasz zewnętrzne linki przez co zmniejszasz zakres wiatrowy kajta :idea:

Tyle w temacie :wink:

: 06 gru 2006, 01:38
autor: dr. borian
Masło maslane, rzeczywiscie...

To bardzo proste masz gdzies ustawienia, wypierdalasz na pełnej pi**zie(ledwo trzymasz krawedz)) i masz nadzieje ze kajt bedzie kolo 12 przy lądowaniu... Inaczej obstawiasz, czy połamiesz nogi czy nie...(zazwyczaj nie) :mrgreen:

: 10 gru 2006, 03:01
autor: Smokie

: 10 gru 2006, 14:24
autor: bigfoot gt
oglądając tego typu produkcje stwierdzam że moi nauczyciele od fizyki z dawnych lat beszczelnie mnie okłamywali na temat grawitacji :twisted: