pomijając bar , jak mówiłem
bo to nie mój wymysł że jest nie z tej epoki..
(podobnie zresztą jak kilka innych barów wiodących marek)
czy naprawde nikt z Was nie zauważył że na SS REV
(przy wszystkich jego zaletach - o których piałem niejednokrotnie) OSTRZY SIĘ NIEPRZECIĘTNIE SŁABO
patrząc tylko na jego kształt, jest to zrozumiałe
ale nie przypuszczałem że aż tak bardzo..
zaraz się posypie że "jak śmiałem" i że "coś mi się pomyliło.."
a ja na to: dawajcie więc najlepszego jakiego macie, na REVie, niech będzie i 13tka i niech waży z 10kg mniej niż ja
a ja pójdę niech będzie na
- hybrydzie nawet (nie mówiąc o BOW)
- i niech będzie o metr mniejsza - czyli 12m2

(BEST Nemesis np

)
- i dorzucę swoje 10kg
deski takie same
wchodzi ktoś?
..z góry napiszę - nie ma sensu
robiliśmy już taki test - z tym że to ja byłem na REVie
czyłem się jak Kubica w bolidzie Dacii..
druga sprawa o której piszę to..
hm.. niełatwa..
bo Sling uchodzi za wzór jakości, i sam tak twierdziłem
i przy pierwszym spotkaniu sprawia wrażenie bardo dobre wykonanego
jednak używamy ich od miesiąca (około 20stu wietrznych) w bazie i..
..CIĄGLE COŚ
- a to latawiec sie podrze jak nie o OnePUmp to ..sam z siebie
- a to onepump "rozszczelni"
- a to któraś z linek nie gra (za długa - lub za krótka niewiadomo jakiego powodu)
- a to donkeydick - się złamie, inny wypadnie w ogóle i sie zgubi
- a to balon gdzieś spuszcza
- a to bridl prawie nowy sięprzetre i urwie.
"..i dlatego nie lubię aut na F ...Fordów, Fiatów i francuskich"
tych "usterek" jest więcej ,
chłopaki już nie sięgają tak chętnie po nie..
pozdrawiam i zapraszam do "dyskusji"