zgred pisze:a do komorowego nie musi się dostawać bo powietrze już tam jest. Trzeba tylko latawiec wsytartować i po kłopocie.
- FlySurfer to jest to
www.flysufer.de czyli producent latawców komorowych
a po angielsku to może byc butterfly efect
nmzc
to lopotanie po angielsku to JELLY-FISHING
spowodowane wadliwą konstrukcją kajta, lub za malym ciśnieniem w komorze glównej (kajt pracuje jak meduza)
flysurfing , to w krajach francuskojęzycznych określenie kitesurfingu po prostu
a powietrza w komorowcach na dzień dobry nie ma (ciężko byloby go do plecaka schować

), trzeba ustawić wloty odpowiedni do wiatru i poczekać aż sie wypelni profil nieco
a wlaśnie, pytalaśo PROFIL
to po prostu KSZTAŁT latawca
lub jego przekrój (patrząc z .."profilu"

, czyli z boku)
Profil aerodynamiczny (dwuwypukly niesymetrzyczny = kite) (np skrzydo samolotu teżjest takim profilem, jednak JEDNOwypuklym ) powoduje
powstawanie sily nośnej, z powodu (eee, nie chce mi sie tego kolejny raz pisać --> polecam KSIĄŻKĘ

)
ps: KA-SIA, a co Ty/Wy KSIĄŻKĘ PISZECIE
